* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    03 de Novembro de 2024, 10:49
  • j.s.: bom fim de semana  43e5r6 49E09B4F
    02 de Novembro de 2024, 08:37
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2024, 08:36
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom feriado   4tj97u<z
    01 de Novembro de 2024, 10:39
  • JPratas: try65hytr Pessoal  h7ft6l k7y8j0
    01 de Novembro de 2024, 03:51
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2024, 21:00
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    28 de Outubro de 2024, 17:35
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  k8h9m
    27 de Outubro de 2024, 11:21
  • j.s.: bom fim de semana   49E09B4F 49E09B4F
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    26 de Outubro de 2024, 11:49
  • JPratas: try65hytr Pessoal  101yd91 k7y8j0
    25 de Outubro de 2024, 03:53
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    23 de Outubro de 2024, 16:31
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    23 de Outubro de 2024, 10:59
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    22 de Outubro de 2024, 18:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Outubro de 2024, 15:04
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    20 de Outubro de 2024, 11:37
  • axlpoa: hi
    19 de Outubro de 2024, 22:24
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2024, 11:31
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    18 de Outubro de 2024, 09:33

Autor Tópico: Design Patterns in C# (path)  (Lida 92 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 115675
  • Karma: +0/-0
Design Patterns in C# (path)
« em: 16 de Junho de 2021, 10:02 »
Steve Smith, Filip Ekberg, Vladimir Khorikov, David Starr, Marc Gilbert, Steve Michelotti, Harrison Ferrone, David Berry | Duration: 14h 42m | Video: H264 1280x720 | Audio: AAC 48 kHz 2ch | 2,44 GB | Language: English + .srt

Design patterns have evolved from years of experience in resolving frequently encountered problems when writing object-oriented software. These patterns are templates that provide developers with a blueprint on how to create flexible, easily maintainable applications. Like a building, design patterns can differ in style and form but not in purpose. Their purpose remains the same; to provide a solid structural framework for an application.

Each of the courses included in path will focus on a specific design pattern. By the end of each course, you will understand how the different components of the design pattern work together and how to use them in your own applications by demonstrating real-world practical step-by-step examples written in C#.

BEHAVIORAL
Design Patterns Overview
C# Design Patterns: Strategy
C# Design Patterns: Singleton
C# Design Patterns: Command
C# Design Patterns: Bridge
C# Design Patterns: Null Object
Specification Pattern in C#
C# Design Patterns: State
C# Design Patterns: Data Access Patterns
C# Design Patterns: Mediator
C# Design Patterns: Chain of Responsibility
C# Design Patterns: Template Method
C# Design Patterns: Visitor
C# Design Patterns: Memento
C# Design Patterns: Rules Engine Pattern

CREATIONAL
C# Design Patterns: Builder
C# Design Patterns: Prototype
C# Design Patterns: Factory and Abstract Factory

STRUCTURAL
C# Design Patterns: Facade
C# Design Patterns: Decorator
C# Design Patterns: Composite
C# Design Patterns: Adapter
C# Design Patterns: Flyweight
C# Design Patterns: Proxy

Screenshots


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction