* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: try65hytr a todos
    Hoje às 19:11
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    15 de Outubro de 2025, 15:12
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    15 de Outubro de 2025, 11:56
  • Radio TugaNet: boas tardes
    14 de Outubro de 2025, 13:14
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    11 de Outubro de 2025, 12:06

Autor Tópico: Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal  (Lida 86 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126273
  • Karma: +0/-0
Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal
« em: 23 de Março de 2023, 11:16 »

Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal
Simon Barle | Duration: 4:45 h | Video: H264 1920x1080 | Audio: AAC 44,1 kHz 2ch | 1,95 GB | Language: English

We're thrilled to be featuring a tutorial by Simon Barle, a game industry veteran with experience from titles like Star Wars Battlefront and Battlefield V. In this fully narrated tutorial, you will get insights into his AAA workflow for creating trees.
Simon breaks down the process by sharing insights into how photogrammetry can be used as a tool for understanding shapes and surfaces. He shows his high poly modeling techniques for the tree trunk, berries, leaves, and branches. He covers sculpting in Zbrush, UV creation and setup, bark texture creation, tree texturing, preparing the model for game engine use, and shader creation in Unreal.
Simon also shares critical insights into how to optimize assets for production while keeping the final quality in mind. If you want in-depth insight into how an industry pro creates foliage for games, this is the tutorial for you.


Download link

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/8b3e2d5fcdef34efcbd90418e1ec739f/mgvbn.GameReady.Tree.Creation.from.Maya.to.Unreal.rar.html

uploadgig.com:
Citar
https://uploadgig.com/file/download/AB93a01959943bc7/mgvbn.GameReady.Tree.Creation.from.Maya.to.Unreal.rar

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/CFB703CC62DB84D/mgvbn.GameReady.Tree.Creation.from.Maya.to.Unreal.rar

1dl.net:
Citar
https://1dl.net/pw98hvmdlcuo/mgvbn.GameReady.Tree.Creation.from.Maya.to.Unreal.rar