* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: :13arvoresnatalmagiagifs:
    Hoje às 19:01
  • j.s.: try65hytr a todos  :smiles_natal: :smiles_natal:
    Hoje às 19:01
  • FELISCUNHA: ghyt74  49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    20 de Dezembro de 2025, 11:20
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 classic dgf64y
    19 de Dezembro de 2025, 05:26
  • cereal killa: ghyt74 e boa semana de chuva e frio  RGG45wj erfb57j
    15 de Dezembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    14 de Dezembro de 2025, 09:28
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana com muitas comprinhas  :13arvoresnatalmagiagifs: sdfgsdg
    13 de Dezembro de 2025, 14:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  :smiles_natal:
    13 de Dezembro de 2025, 14:57
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana   :34rbzg9:
    13 de Dezembro de 2025, 12:29
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i classic bve567o+
    12 de Dezembro de 2025, 05:34
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    07 de Dezembro de 2025, 11:23
  • j.s.: tenham um excelente domingo :smiles_natal:
    06 de Dezembro de 2025, 23:36
  • j.s.: try65hytr a todos :13arvoresnatalmagiagifs:
    06 de Dezembro de 2025, 23:36
  • FELISCUNHA: ghyt74 pessoal  :34rbzg9:
    05 de Dezembro de 2025, 11:58
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Dezembro de 2025, 04:18
  • cereal killa: try65hytr pessoaal  :13arvoresnatalmagiagifs:  RGG45wj
    04 de Dezembro de 2025, 18:51
  • Bobo2009: Os nova
    01 de Dezembro de 2025, 21:02
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório   4tj97u<z
    30 de Novembro de 2025, 12:06
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  :smiles_natal:
    29 de Novembro de 2025, 14:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  :13arvoresnatalmagiagifs:
    29 de Novembro de 2025, 14:18

Autor Tópico: Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling Perspectives on STEM Learning  (Lida 171 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online oaxino

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 48840
  • Karma: +0/-0


English | PDF,EPUB | 2018 | 208 Pages | ISBN : 3319712063 | 3.68 MB


This volume examines how several key components of the mathematics education system in the United States fail to provide teachers with adequate and effective tools to teach mathematics in K-12 classrooms. These components consist of teachers' own learning experiences as students in K-12 classrooms, their undergraduate or graduate trainings in mathematics, and their in-service professional development trainings.
Newton argues that unless we improve these system components as a whole and recognize the importance of teaching future mathematics teachers explicitly and rigorously the topics they are expected to teach, teachers will continue to recycle a body of incoherent and incomprehensible mathematical knowledge to their students, because these are the only types of mathematical knowledge they have at their disposal, both in terms of what they themselves have learned as K-12 students and in terms of the mathematical resources available to them, including the textbooks they rely on to teach as mathematics teachers.

DOWNLOAD

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/480ef85379feb7b9ba2f9ac46952123b/grglu.Improving.Teacher.Knowledge.in.K12.Schooling.Perspectives.on.STEM.Learning.rar.html

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/21201F4568DF1F3/grglu.Improving.Teacher.Knowledge.in.K12.Schooling.Perspectives.on.STEM.Learning.rar