* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • Radio TugaNet: boas tardes
    Hoje às 13:14
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    11 de Outubro de 2025, 12:06
  • JPratas: try65hytr Pessoal  49E09B4F 2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    10 de Outubro de 2025, 03:59
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    08 de Outubro de 2025, 11:44
  • joca34: ola amigos boas noite alguem este cd Disco Festa Portuguesa (Ao Vivo)
    07 de Outubro de 2025, 22:45
  • pxsofficial: alguem ainda tem o Mega Pack de Filmes Infantis Dublados PT-PT
    07 de Outubro de 2025, 21:22
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    05 de Outubro de 2025, 11:03
  • j.s.: um santo domingo  49E09B4F
    05 de Outubro de 2025, 10:52
  • j.s.: ghyt74 a todos  49E09B4F
    05 de Outubro de 2025, 10:52
  • gitzbeka: tivi mate
    04 de Outubro de 2025, 18:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    03 de Outubro de 2025, 11:42
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    03 de Outubro de 2025, 03:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    02 de Outubro de 2025, 16:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    27 de Setembro de 2025, 11:08
  • Radio TugaNet: bom dia Pessoal
    27 de Setembro de 2025, 08:45
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  4tj97u<z
    26 de Setembro de 2025, 19:18
  • j.s.: try65hytr a todos 49E09B4F
    26 de Setembro de 2025, 19:18
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0 yu7gh8
    26 de Setembro de 2025, 03:18
  • FELISCUNHA: henrike enviei PM
    24 de Setembro de 2025, 12:38
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    22 de Setembro de 2025, 11:43

Autor Tópico: Improving Teacher Knowledge in K-12 Schooling Perspectives on STEM Learning  (Lida 152 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline oaxino

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 41226
  • Karma: +0/-0


English | PDF,EPUB | 2018 | 208 Pages | ISBN : 3319712063 | 3.68 MB


This volume examines how several key components of the mathematics education system in the United States fail to provide teachers with adequate and effective tools to teach mathematics in K-12 classrooms. These components consist of teachers' own learning experiences as students in K-12 classrooms, their undergraduate or graduate trainings in mathematics, and their in-service professional development trainings.
Newton argues that unless we improve these system components as a whole and recognize the importance of teaching future mathematics teachers explicitly and rigorously the topics they are expected to teach, teachers will continue to recycle a body of incoherent and incomprehensible mathematical knowledge to their students, because these are the only types of mathematical knowledge they have at their disposal, both in terms of what they themselves have learned as K-12 students and in terms of the mathematical resources available to them, including the textbooks they rely on to teach as mathematics teachers.

DOWNLOAD

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/480ef85379feb7b9ba2f9ac46952123b/grglu.Improving.Teacher.Knowledge.in.K12.Schooling.Perspectives.on.STEM.Learning.rar.html

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/21201F4568DF1F3/grglu.Improving.Teacher.Knowledge.in.K12.Schooling.Perspectives.on.STEM.Learning.rar