* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    21 de Abril de 2025, 10:38
  • cereal killa:
    19 de Abril de 2025, 21:17
  • j.s.: tenham uma Santa e Feliz Páscoa  49E09B4F 49E09B4F 49E09B4F
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.:
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z 4tj97u<z
    19 de Abril de 2025, 18:15
  • FELISCUNHA: Uma santa sexta feira para todo o auditório  4tj97u<z
    18 de Abril de 2025, 11:12
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Abril de 2025, 03:28
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    11 de Abril de 2025, 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10

Autor Tópico: Creating a Positive Customer Experience (2021)  (Lida 98 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 119261
  • Karma: +0/-0
Creating a Positive Customer Experience (2021)
« em: 03 de Julho de 2021, 08:19 »

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Skill Level: Intermediate | Genre: eLearning | Language: English + srt | Duration: 57m | Size: MB

Do you know how your customers perceive their complete experience with your company, from first encounter through purchase experience and beyond? Providing an excellent customer experience requires thoughtfulness, tact, and the willingness to look at every interaction from the customer's point of view. In this course, customer experience expert Jeannie Walters walks you through creating a positive customer experience. Jeannie explains how to understand your customer's end-to-end experience, or customer journey, and goes over the steps to build an effective customer experience strategy. Jeannie offers steps you can take to create and maintain a customer-centric culture-from creating a customer experience mission statement to getting executive buy-in and purposefully using tools like Net Promoter Score (NPS) to measure customer feedback. She concludes with advice on understanding customer expectations and key moments you can optimize in the customer journey.


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction