* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • yaro-82: 1994
    07 de Setembro de 2025, 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    07 de Setembro de 2025, 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    27 de Agosto de 2025, 12:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Agosto de 2025, 11:26
  • janstu10: reed
    24 de Agosto de 2025, 10:52
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    23 de Agosto de 2025, 12:03
  • joca34: cd Vem dançar Kuduro Summer 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:07
  • joca34: cd Kizomba Mix 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:06
  • JPratas: try65hytr A Todos e Boas Férias 4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    22 de Agosto de 2025, 04:22

Autor Tópico: Maya: Shader Networks  (Lida 213 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124987
  • Karma: +0/-0
Maya: Shader Networks
« em: 17 de Setembro de 2020, 09:14 »

Maya: Shader Networks
Duration: 2h 40m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 48000 Hz, 2ch | 596 MB
Genre: eLearning | Language: English
Autodesk Maya is one of the most popular 3D packages available, and it particularly excels in the area of complex materials.

In this course, you can learn to harness the power of Maya to design more interesting shader networks. By combining and manipulating maps, materials, and UVs, you can construct an infinite variety of shader trees. Whether the goal is photorealism or a stylized render effect, Maya has all of the tools you need to create impressive and unique materials. The course concludes with a chapter on interoperability, so you can export your Maya work to other applications such as game engines.
                   
Topics include:

Essential Hypershade techniques
Building Adobe Substance networks
Color correction
Remapping color palettes
Layering textures and shaders
Working with UV sets
Interactive 3D paint
Incorporating scene data in a shading network
Using the Node Editor for materials
Camera mapping with the Projection node
Building a nonphotoreal material
Converting Maya procedural maps to bitmap files
Baking Arnold maps with Render to Texture

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction