* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • yaro-82: 1994
    Hoje às 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    Hoje às 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    27 de Agosto de 2025, 12:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Agosto de 2025, 11:26
  • janstu10: reed
    24 de Agosto de 2025, 10:52
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    23 de Agosto de 2025, 12:03
  • joca34: cd Vem dançar Kuduro Summer 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:07
  • joca34: cd Kizomba Mix 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:06
  • JPratas: try65hytr A Todos e Boas Férias 4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    22 de Agosto de 2025, 04:22

Autor Tópico: Building Customer Loyalty [Released 8142019]  (Lida 267 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124928
  • Karma: +0/-0
Building Customer Loyalty [Released 8142019]
« em: 15 de Agosto de 2019, 13:47 »

Building Customer Loyalty
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 28m | 229 MB
Instructor: Noah Fleming

Customer acquisition is one of the most expensive investments a company can make. When you win a customer, you want to keep them for life. Increasing customer loyalty-those positive feelings that customers have about your brand-is the best way to increase sales, retention, and the overall value of your company. In this course, bestselling author Noah Fleming reveals the four stages of the customer loyalty loop: an ongoing cycle of engaging, converting, serving, and rewarding the customers that engage with your business. He shows how to apply these lessons by developing a customer loyalty action plan and customer loyalty program tailored for the needs of your business. Using these techniques, you can identify and retain your most valuable customers and keep them loyal for life.

More Info
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.
     

               

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction