* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    Hoje às 03:38
  • j.s.: try65hytr a todos
    06 de Novembro de 2025, 19:11
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    15 de Outubro de 2025, 15:12
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    15 de Outubro de 2025, 11:56
  • Radio TugaNet: boas tardes
    14 de Outubro de 2025, 13:14

Autor Tópico: Maya: Shader Networks  (Lida 233 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126305
  • Karma: +0/-0
Maya: Shader Networks
« em: 17 de Setembro de 2020, 09:14 »

Maya: Shader Networks
Duration: 2h 40m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 48000 Hz, 2ch | 596 MB
Genre: eLearning | Language: English
Autodesk Maya is one of the most popular 3D packages available, and it particularly excels in the area of complex materials.

In this course, you can learn to harness the power of Maya to design more interesting shader networks. By combining and manipulating maps, materials, and UVs, you can construct an infinite variety of shader trees. Whether the goal is photorealism or a stylized render effect, Maya has all of the tools you need to create impressive and unique materials. The course concludes with a chapter on interoperability, so you can export your Maya work to other applications such as game engines.
                   
Topics include:

Essential Hypershade techniques
Building Adobe Substance networks
Color correction
Remapping color palettes
Layering textures and shaders
Working with UV sets
Interactive 3D paint
Incorporating scene data in a shading network
Using the Node Editor for materials
Camera mapping with the Projection node
Building a nonphotoreal material
Converting Maya procedural maps to bitmap files
Baking Arnold maps with Render to Texture

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction