* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2024, 21:00
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    28 de Outubro de 2024, 17:35
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  k8h9m
    27 de Outubro de 2024, 11:21
  • j.s.: bom fim de semana   49E09B4F 49E09B4F
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    26 de Outubro de 2024, 11:49
  • JPratas: try65hytr Pessoal  101yd91 k7y8j0
    25 de Outubro de 2024, 03:53
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    23 de Outubro de 2024, 16:31
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    23 de Outubro de 2024, 10:59
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    22 de Outubro de 2024, 18:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Outubro de 2024, 15:04
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    20 de Outubro de 2024, 11:37
  • axlpoa: hi
    19 de Outubro de 2024, 22:24
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2024, 11:31
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    18 de Outubro de 2024, 09:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Outubro de 2024, 03:28
  • schmeagle: iheartradio
    17 de Outubro de 2024, 22:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2024, 18:09
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    17 de Outubro de 2024, 09:09
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    16 de Outubro de 2024, 01:41

Autor Tópico: Substance Designer for Architectural Visualization [Released 6202019]  (Lida 258 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 115290
  • Karma: +0/-0

Substance Designer for Architectural Visualization [Released 6/20/2019]
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 4h 22m | 941 MB
Instructor: Adam Crespi

Creating procedural materials is an important part of a modern visualization workflow, for both real-time and rendered applications. In this course, learn how to quickly create a variety of architectural materials in Allegorithmic Substance Designer, for application in design-visualization projects. Structured as a series of case studies on common material types such as carpet, vinyl flooring, and ceiling tile, this course incorporates techniques for crafting custom materials as needed for a design while staying true to the manufacturer's intentions. Discover how to create height, normal, and ambient occlusion maps for your substances, mask pattern components to simulate custom material blending such as mixed tile, and more.

Topics include:

Creating acoustic ceiling tile
Adjusting tile roughness
Adding ambient occlusion
Creating vinyl flooring
Using noise to modulate metalness
Creating a color base
Adjusting the size of a fine pattern
Tracing an image in Adobe Illustrator
Creating a cast concrete surface
         

               

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction