* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    Hoje às 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • FELISCUNHA: dgtgtr pessoal  49E09B4F  bom fim de semana  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 14:29
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    04 de Abril de 2025, 04:22
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    03 de Abril de 2025, 21:00
  • migcontins: Quim Barreiros - A Esteticista (EP) 2025
    03 de Abril de 2025, 15:42
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  E bom fim de semana   4tj97u<z
    29 de Março de 2025, 10:06
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    28 de Março de 2025, 03:20
  • cereal killa: try65hytr pessoal so passei para desejar uma boa noite  wwd46l0'
    27 de Março de 2025, 20:44
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    27 de Março de 2025, 11:32
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    26 de Março de 2025, 20:40
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    22 de Março de 2025, 11:07
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    21 de Março de 2025, 03:27
  • j.s.: try65hytr a todos  49E09B4F
    20 de Março de 2025, 18:41

Autor Tópico: Substance Designer for Architectural Visualization [Released 6202019]  (Lida 287 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 118830
  • Karma: +0/-0

Substance Designer for Architectural Visualization [Released 6/20/2019]
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 4h 22m | 941 MB
Instructor: Adam Crespi

Creating procedural materials is an important part of a modern visualization workflow, for both real-time and rendered applications. In this course, learn how to quickly create a variety of architectural materials in Allegorithmic Substance Designer, for application in design-visualization projects. Structured as a series of case studies on common material types such as carpet, vinyl flooring, and ceiling tile, this course incorporates techniques for crafting custom materials as needed for a design while staying true to the manufacturer's intentions. Discover how to create height, normal, and ambient occlusion maps for your substances, mask pattern components to simulate custom material blending such as mixed tile, and more.

Topics include:

Creating acoustic ceiling tile
Adjusting tile roughness
Adding ambient occlusion
Creating vinyl flooring
Using noise to modulate metalness
Creating a color base
Adjusting the size of a fine pattern
Tracing an image in Adobe Illustrator
Creating a cast concrete surface
         

               

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction