* Cantinho Satkeys

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  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    Hoje às 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40

Autor Tópico: Generative AI Customer Support Startup Case Studies  (Lida 40 vezes)

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Offline mitsumi

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Generative AI Customer Support Startup Case Studies
« em: 30 de Abril de 2025, 15:52 »
Generative AI Customer Support Startup Case Studies


Published 4/2025
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Language: English | Duration: 4h 48m | Size: 5.32 GB

Learn How Entrepreneurs Are Building Successful Generative AI Customer Support Startups

What you'll learn
Understand how successful entrepreneurs built Generative AI startups focused on customer support.
Learn bootstrapping strategies for launching capital-efficient AI startups in the customer support domain.
Analyze real-world case studies to identify key success factors for Generative AI customer support ventures.
Explore how AI platforms and domain expertise combine to create scalable customer service solutions.
Requirements
The only requirement for this course is an open mind and a willingness to learn.
Description
The 1Mby1M Methodology is based on case studies. In this course, Sramana Mitra shares the tribal knowledge of tech entrepreneurs by giving students the rare seat at the table with the entrepreneurs, investors and thought leaders who provide the most instructive perspectives on how to build a thriving business. Through these conversations, students gain access to case studies exploring the alleys of entrepreneurship. Sramana's synthesis of key learnings and incisive analysis add great depth to each discussion.Customer support is undergoing a revolutionary transformation thanks to Generative AI. A new breed of entrepreneurs is harnessing the power of AI-driven automation, natural language processing, and machine learning to create innovative solutions for customer service challenges across industries.This course explores a series of case studies featuring entrepreneurs who have successfully built Generative AI startups focused on customer support. You will explore a wide range of startup strategies, including bootstrapping while holding on to a paycheck, capital-efficient scaling, and creating venture-scale AI companies.You will also gain insights into the real-world nuances of building customer support AI startups, from launching first customers after years of preparation to scaling to $100M+ revenue goals. The course examines key strategic decisions, including when to bootstrap, when to raise funding, and how to piggyback on larger platform ecosystems for maximum efficiency.If you are a developer, product manager, aspiring founder, or tech entrepreneur interested in building AI-driven customer support solutions, this course offers invaluable lessons from those who have already succeeded. Let's start by learning from the journeys of these pioneering Generative AI entrepreneurs!
Who this course is for
Aspiring entrepreneurs, early-stage startup founders, and product managers interested in building Generative AI solutions for customer support.
AI enthusiasts, business strategists, and developers who want to learn how successful founders are using capital-efficient strategies to launch and scale AI-driven customer service startups.
Anyone with an interest in AI innovation and entrepreneurship.
Developing world entrepreneurs who want to increase their chances of getting investment for an AI services sta
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