* Cantinho Satkeys

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  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    Hoje às 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
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    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
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  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40
  • j.s.: [link]
    23 de Junho de 2025, 15:58
  • j.s.: a todos um excelente S. João
    23 de Junho de 2025, 15:48
  • j.s.: se não houver alteração ao nosso pedido
    23 de Junho de 2025, 15:46

Autor Tópico: Masterclass Pt. 3/6: Customer-Centric Digital Transformation  (Lida 27 vezes)

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Offline mitsumi

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Masterclass Pt. 3/6: Customer-Centric Digital Transformation
« em: 01 de Novembro de 2024, 12:58 »
Masterclass Pt. 3/6: Customer-Centric Digital Transformation


Last updated 10/2024
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Language: English | Duration: 32m | Size: 286 MB

Defining the Current-State Digital Customer Experience with Focus on Customer Personas and Journey Mapping


What you'll learn
Master the process of creating accurate and insightful customer personas.
Learn how to visually map customer journeys to identify key touchpoints and opportunities for improvement.
Gain the ability to personalize digital experiences based on in-depth customer insights.
Identify the critical "moments that matter" in the customer journey where improvement will have the most impact.
Learn how to use journey maps to inform and align cross-functional teams, ensuring everyone is focused on delivering seamless customer experiences.
Requirements
There are no requirements or prerequisites for taking the course. This course is perfect for professionals looking to improve personalization and customer experience through strategic journey mapping.
Description
This course is part #3 out of a 6-part masterclass on creating customer experiences that resonate on a deeper level in the digital era.Master creating detailed customer personas and journey maps to deliver personalized and frictionless experiences.In the age of digital transformation, one-size-fits-all solutions no longer work. To truly resonate with your customers, you need to know them inside out. This course will teach you how to create in-depth customer personas and map their journeys to uncover critical touchpoints and moments of truth that define their experience.You will learn to build personas that reflect real customer motivations, goals, and challenges through a structured approach. You'll then use these personas to map their entire journey-from the first interaction with your brand to the final conversion. Visualizing this journey lets you pinpoint friction points and optimize each customer lifecycle stage.Creating customer personas and mapping their journeys is essential for any business offering personalized and seamless customer experiences. Learn how to do it effectively and take your customer understanding to the next level.Want to understand your customers better than ever before? Sign up now to build personas and mapping journeys to help you deliver a superior customer experience.
Who this course is for
This course is for CX professionals, digital marketers, and UX/UI designers who aim to improve customer journey outcomes.
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