* Cantinho Satkeys

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  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    Hoje às 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40

Autor Tópico: Product Marketing Go To Market Strategy For Product Success  (Lida 62 vezes)

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Offline mitsumi

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Product Marketing: Go To Market Strategy For Product Success



Published 3/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 1.27 GB | Duration: 2h 48m

Comprehensive understanding of Go To Market Strategy for launching a new product. A Marketing course for Global students


What you'll learn
Crafting a compelling Go To Market Strategy for launching New Products
A comprehensive understanding of what is Go To Market Strategy
Market Analysis and Research
Competitive Positioning and Product value Proposition
Pricing and Packaging Strategy and Market Segmentation
Distribution Strategies and Customer Acquisition
Branding and Content Marketing
Product Launch Plan
Post launch Evaluation and Optimization
Requirements
No pre-requisites. Just a desire to learn marketing strategy
Description
This course designed and delivered by Col (Dr) Shabbar Shahid, offers a comprehensive understanding of go-to-market strategy for launching a new product or an existing product in a new market. It is a course suitable for people connected with sales and marketing and those intending to make a career in product marketingTopics like Difference between Normal Marketing Plan and GTM Strategy, Market Analysis and Research, Competitive Positioning and Product Value Proposition, Pricing strategies, Packaging and Segmentation Strategies, Sales and Distribution Strategies and Customer Acquisition, Marketing mix, Branding and Content Marketing, Product Launch and Post-Launch Optimization have been covered in a lucid manner with relevant examples. The course aims at giving the learners a comprehensive understanding of the marketing theory and preparing them to develop and execute an effective go-to-market plans that align with business objectives and customer needs.Students of courses like Bachelors in Business Management (BBM or BBA), or Masters in Business Management (MBA) or post graduate diploma in Business administration will find this course aligned with their course curriculum. The instructor Col (Dr) Shabbar Shahid is an Amy Veteran with a passion for teaching. He is a post graduate mechanical engineer, an MBA, a Chartered Engineer, a Fellow of the Institution of Engineers (India) and a Doctorate in Management. Thus, qualified to speak on the subject.
Overview
Section 1: Introduction
Lecture 1 Welcome note
Lecture 2 Promo/Introduction
Lecture 3 Preview
Lecture 4 What exactly is Go To Market Strategy ?
Lecture 5 Difference between Marketing Plan and GTM Strategy
Lecture 6 Marketing Mix. The 4 Ps of the market
Lecture 7 Market Research and Analysis
Lecture 8 Competitive Positioning the Product
Lecture 9 Understanding product Value Proposition
Lecture 10 Pricing Strategies. Part 1 Internal Factors
Lecture 11 Pricing Strategies. Part 2 External Factors
Lecture 12 Market Segmentation Part 1
Lecture 13 Market Segmentation Part 2
Lecture 14 The Packaging Strategy
Lecture 15 Sales and Distribution Strategies and Customer acquisition
Lecture 16 Branding and Content Marketing
Lecture 17 Product Launch planning and Post Launch Optimization including Matrics
Lecture 18 Bonus and Thank you note
Product Marketers,Students of MBA and BBA courses,Students interested in pursuing a career in marketing,People connected with Sales and Marketing

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