* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: [link]
    Hoje às 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    Hoje às 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    Hoje às 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33

Autor Tópico: Delivering 5 Star Guest & Customer Service  (Lida 74 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Delivering 5 Star Guest & Customer Service
« em: 11 de Novembro de 2023, 08:41 »

Delivering 5 Star Guest & Customer Service
Last updated 11/2023
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 988.42 MB | Duration: 0h 50m

Move your Hospitality Career forward, learn from a Hotel and Restaurant General Manager.

What you'll learn
The Difference between Guest and Customer.
Find out who your Guests are and how you identify them.
The Reason why you get complaints and how you meet your Guests Needs.
Getting more 5 Star Reviews by exceeding your Guests Expectations.
Requirements
This workshop is for those who love Hospitality and want to create better Guest Experiences. No prior knowledge is needed.
Description
Do you work in Hospitality? In a Guest facing role? You could be a Porter, Waiter, Receptionist, Bartender, Front Desk Agent.I have been in your shoes and I became a Hotel General Manager at 31 years old, managing one of the best resorts in the world where Guests pay $5000+ per night. I'm sharing my knowledge with you because I want our industry and you to move forward. By doing this course, you will gain confidence in your approach towards Guests. You will stand out from your colleagues, receive more reviews with your name in it and receive more tips. This workshop is for those who want to create better guest experiences.How do I prevent complaints and get 5 Star reviews instead? How do I know what a guest needs before they even ask? Looking after a business guest requires a different approach than connecting with a family or a couple celebrating a special occasion. The course is structured into 4 modules:Guest TypesIdentifiersNeedsThe Extra MileThis is the Luxury Hospitality approach that works in a Fine Dining Restaurant, a 5 Star Hotel but also in a Diner, Pub or Budget Hotel. Get on board now to not only become a Guest Service Superstar, but also to become a part of our growing community of Hospo workers! We are offering this course for half price until the end of 2023.
Overview
Section 1: Introduction
Lecture 1 Introduction
Section 2: Module 1
Lecture 2 1. Guest Types
Section 3: Module 2
Lecture 3 2. Identifying Guests
Section 4: Module 3
Lecture 4 3. Needs & Expectations
Section 5: Module 4
Lecture 5 4. Exceeding Expectations
Section 6: Recap
Lecture 6 Recap
Anyone who works in Hospitality, a Restaurant or Hotel.,Hospitality Professionals or Beginners who already are or want to be Guest facing.,Waiters, Waitresses, Front Of House Attendant, Front Office Attendant, Receptionist, Porter, Concierge, Guest Service

Screenshots


Download link

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/3e39cbb1a284f54c2666f9c956ada057/vvchu.Delivering.5.Star.Guest..Customer.Service.rar.html

uploadgig.com:
Citar
https://uploadgig.com/file/download/AffCafe647cb862E/vvchu.Delivering.5.Star.Guest..Customer.Service.rar

ddownload.com:
Citar
https://ddownload.com/t2mmtn5nslkz/vvchu.Delivering.5.Star.Guest..Customer.Service.rar