* Cantinho Satkeys

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  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    07 de Julho de 2025, 13:50
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    06 de Julho de 2025, 11:43
  • j.s.: [link]
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    05 de Julho de 2025, 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35

Autor Tópico: Connect - Customer Service Excellence  (Lida 65 vezes)

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Offline mitsumi

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Connect - Customer Service Excellence
« em: 18 de Novembro de 2022, 14:39 »


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MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 1.30 GB | Duration: 2h 36m

Learn to connect with your customers through excellent customer service. Acquire the skills needed to be awesome today!

What you'll learn
What effective communication is
Why being proactive is the best approach to customer service
How to create a Customer Journey Map
What active listening and responding effectively entails
The four types of customers
How the Competency Framework applies in Customer Service
How to handle challenging customers
Level up strategies in Customer Service
Requirements
None
Description
Your organization's success is highly dependent on how successful you are in providing good customer service. The "Connecting with the Customer through Excellence in Customer Service" also known as the CONNECT Program is one such program designed to do such that. Here you will learn:What Effective Communication IsWhy being proactive is the best approach to customer serviceHow to create a Customer Journey MapHow to listen actively and respond effectivelyBest Practices in Phone and Email etiquetteThe differences between being Assertive and ArgumentativeHow to handle challenging customersLevel up strategies in Customer Service
Overview
Section 1: Introduction
Lecture 1 Introduction
Lecture 2 Communication and the Communication Model
Lecture 3 Communication Barriers, Enablers, Tools, and Impact
Lecture 4 Oral and Written Comparison
Section 2: Customer Service
Lecture 5 What is Customer Service
Lecture 6 The Customer Journey Map
Lecture 7 10 Steps in mapping a Customer Journey
Lecture 8 Who is the Customer?
Lecture 9 Types of Customers
Lecture 10 Transaction Flow
Lecture 11 The Competency Framework
Lecture 12 Etiquette
Lecture 13 Customer Challenges
Lecture 14 Customer Challenges - Handling Irate Customers
Lecture 15 Finte tune your performance in Customer Service
Lecture 16 Be the Best. Avoid the stress.
Lecture 17 Course Recap
Customer Service Professionals,Business Owners who want to improve their customer service,Professionals who interact with clients and customers frequently


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