* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • cereal killa: ghyt74 pessoal  4tj97u<z
    Hoje às 09:43
  • cunha45: Entendido
    16 de Julho de 2025, 20:33
  • j.s.: reafirmo 15/07/2026 o forum encerra
    16 de Julho de 2025, 18:26
  • j.s.: o que foi dito é que este ano está pago, e para bom entendedor foi dito que após desinteresse nos membros, ficam já avisados que a 15/07/2026
    16 de Julho de 2025, 18:25
  • j.s.: boa tarde
    16 de Julho de 2025, 18:22
  • cunha45: Com a colaboração de 6 membros, aos quais agradecemos e com custos muito elevados, por parte da administração, foi pago mais um ano , do domínio e nome do fórum, num servidor externo.  Como o fórum é dos dos seus membros, e como estes mostraram total desinteresse numa pequena ajuda para a sua manutenção informamos que  a partir de 15/07/2026 o fórum encerra as suas portas.  Para todos os membros que não nos quiseram ajudar, e que fazem neste fórum, os seus downloads do que aqui disponibilizamos, para seu proveito e de borla, iremos cancelar essa função, apenas podendo vizualizar o forum.  A administação
    16 de Julho de 2025, 13:43
  • cunha45: ainda nao encerrou
    16 de Julho de 2025, 13:42
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    16 de Julho de 2025, 11:46
  • m1957: Obrigado pelo cuidado em informar!
    16 de Julho de 2025, 00:45
  • cereal killa: boas gomes, 4tj97u<z
    14 de Julho de 2025, 21:32
  • j.s.: cereal enviei pm  4tj97u<z
    14 de Julho de 2025, 21:13
  • j.s.: Entre as 20h do dia 13 de agosto de 2025 e as 10h do dia 14 de agosto de 2025 (horário CEST).
    14 de Julho de 2025, 20:55
  • j.s.: foi refeita nova data para migração
    14 de Julho de 2025, 20:55
  • j.s.: 43e5r6
    14 de Julho de 2025, 16:49
  • j.s.: por isso o forum deve estar off line  Início: 16/07/2025 às 20:00 (CEST) Fim: 17/07/2025 às 10:00 (CEST)
    14 de Julho de 2025, 16:49
  • j.s.: vai ser efectuada migração de servidores
    14 de Julho de 2025, 16:48
  • j.s.: dgtgtr a todosc 49E09B4F
    14 de Julho de 2025, 16:47
  • cunha45: ja
    14 de Julho de 2025, 08:25
  • j.s.: passem por aqui p.f. [link]
    13 de Julho de 2025, 16:29
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    13 de Julho de 2025, 11:31

Autor Tópico: Sitni Sati FumeFX 5.0.7 for Cinema 4D  (Lida 84 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Sitni Sati FumeFX 5.0.7 for Cinema 4D
« em: 14 de Julho de 2021, 11:44 »
File size: 104 MB
FumeFX is a powerful fluid dynamics plugin-in for Maxon Cinema 4D, designed for simulation and rendering of realistic fire, smoke, explosions and other gaseous phenomena. Unrivalled in its ability to capture the subtlety and complexity of fluid gas behavior it is favored among visual effects artists, game developers, visualization professionals and everyone else who demand the utmost in realism.

FumeFX 5.0 new features
The latest incarnation of FumeFX offers the artist with unique set of tools that will free the creative mind and minimize tedious tasks even further than before. As a result of the FumeFX core rewrite, a wide range of irregular objects can be used for simulation without the fear of solver instabilities. The newly implemented conservative advection, GPU accelerated Cinema 4D viewport, faster simulations, .fxd multithreaded lossy compression are just some of the new features found inside FumeFX 5.0.

Feature film and games reel
Over the past 12 years of development and innovations FumeFX has become an integral part of major studio production pipelines. It has been used to create visual effects for many blockbuster films such as Dr. Strange, Thor, Roland Emmerich's 2012, Hugo, Ghost Rider: Spirit of Vengeance, Priest, Skyline, Suckerpunch, Spiderman 3, X-Men Origins: Wolverine, Superman Returns, Iron Man and more. Computer game cinematics like Blizzard's StarCraft II, Assassin's Creed Revelations, The Warhammer Series and many others have relied on FumeFX software to achieve stunning visuals.

Workflow
The innovative FumeFX user interface combines all the major fluid simulation components making the simulation setup easy and efficient. It allows user to change parameters during the simulation with instant feedback or even to directly edit FumeFX sources without the need to switch back and forth between dialogs.

Simulation
The FumeFX simulation core has been constantly improved and refined to deliver high level of realism with minimal simulation times. With over 10 years of successful usage in film production, video games, the advertisement industry and other areas that require realistic fire and smoke have helped in shaping the fluid simulation package that users can rely on. Whether making a candle dancing on the wind or destroying a whole city block in 2012 movie style, FumeFX can help you deliver the shot on time and within budget.

Flexibility
When it comes to flexibility FumeFX has no rivals. Its tools offer user control over almost every simulation parameter where changes are based on the grid data. It is even possible use of deformers to fine tune the shape of the volumetric effect - making a tornado has never been easier.

Rendering
FumeFX for Cinema 4D has native support for Standard and Physical renderer as well as Arnold, Redshift and Octane renderer. Other renderers like VRay or Corona can render FumeFX caches by using the OpenVDB file format.

Compatibility: Cinema 4D R18 - R24

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction