* Cantinho Satkeys

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  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    Hoje às 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40

Autor Tópico: Post-Apocalyptic Game Environment - In-Depth Tutorial Course  (Lida 132 vezes)

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Offline mitsumi

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MP4 | Video: h264, yuv420p, 1280x720 | Audio: aac, 44100 Hz | Duration: 21h 02min | File Size: 20.5 GB
Genre: eLearning | Language: English
Post-Apocalyptic Game Environment - In-Depth Tutorial Course

Learn how a professional environment artist works when creating environments for games. You'll learn techniques like Modular Modeling, Procedural Texturing, Unique Texturing, Decal Creation, Composition, Level Art, Lighting - and much more!

MAYA, SUBSTANCE AND UNREAL ENGINE

All the modeling will be done in Maya, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3d modeling package. The materials will be created using Substance Designer and Substance Painter, and they will be previewed in marmoset toolbag 4. The foliage will be created using a combination of Maya and Speedtree and the level will be built in Unreal Engine 4.

In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. Next to this, the same techniques can be applied to almost any type of environment.

21 HOURS!

This course contains over 21 hours of content - You can follow along with every single step - The course does inclose a few small time lapses, this is just to speed up very repetitive tasks, the rest is done in real-time.
We will start by creating our blockout to make sure our modular pieces work and that the composition is correct. We will then turn these into final assets. Along with the final assets, we will create our procedural materials and unique textures. We will bring it all together in UE4 and start creating and placing our decals. we will finish things off with our first lighting pass and then draw focus to our foliage. where we will use Speedtree and Maya to create multiple types of foliage. We will bring the foliage in Unreal and place it, add general improvements to our scene and paint our terrain. Finally, we will finish off with some bonus chapters on how to use Megascans to push your level even more.

SKILL LEVEL

This game art tutorial is perfect for students who have some familiarity with a 3d Modeling tool like Maya, Substance Designer/Painter, Speedtree, and Unreal Engine 4- Everything in this tutorial will be explained in detail. However, if you have never touched any modeling or texturing tools before we recommend that you first watch an introduction tutorial of those programs (you can find many of these for free on Youtube or paid on this very website)

TOOLS USED

Maya 2020

Substance Designer and Substance Painter

Speedtree For UE4

Unreal Engine 4

Marmoset Toolbag 4

Photoshop


Download link:
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