* Cantinho Satkeys

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  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    11 de Julho de 2025, 03:54
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    10 de Julho de 2025, 10:40
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    07 de Julho de 2025, 13:50
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    06 de Julho de 2025, 11:43
  • j.s.: [link]
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    05 de Julho de 2025, 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
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  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
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  • m1957: Foi de boa vontade!
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  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
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  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13

Autor Tópico: The Standard of Quality Customer Service  (Lida 129 vezes)

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Offline mitsumi

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The Standard of Quality Customer Service
« em: 25 de Novembro de 2020, 15:49 »

The Standard of Quality Customer Service
Duration: 2h11m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 44100 Hz, 2ch | 0.99 GB
Genre: eLearning | Language: English
Professionalism In The Workplace

What you'll learn
How to serve customers with high quality standards
The required skills of customer service
How to build a long-lasting relationship with your customers and convert them to loyal customers
Things customer service reps should not do
10 phrases customer service reps should not use

Requirements
No

Description
Learn about customer service from a Customer Service Specialist with 8 years experience and over 15 years of experience working in an office setting. This class gives practical information about the dos and don'ts of exceptional customer service. Customer Service is the most important part of the business because without customers a business wouldn't exist. The success of a business has a lot to with the skills of the customer service reps. So, if you are a customer service representative, you are very important. You have the power to increase the sales of your organization or decrease it. It's your duty to give your customers the best experience ever in order to keep supporting the business.

Learn the skills and abilities needed to be an exceptional customer service rep. You will learn:

The requirements of quality customer service

Customer service checklist

The top customer service skills and abilities

Things customer service reps should not do

The ringing phone or the walk-in customer

The revolution of customer service

10 phrases customer service reps should not use

This class is well-rounded. After taking this class you will:

Be able to serve your customers with excellence

Be favored by your supervisor because of your exceptional skills

Be able to meet your customer's needs

Serve your customers confidently

Dress to impress

Be able to organize the receptionist area

Be able to convert dissatisfied customers by building a long-lasting relationship with them

This class targets customer service reps and office workers. It targets beginners and intermediate customer service reps

Who this course is for:
Customer Service Reps, Office Assistants, Administrative Assistants

Download link:
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