* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    15 de Fevereiro de 2025, 16:34
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    14 de Fevereiro de 2025, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    14 de Fevereiro de 2025, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    14 de Fevereiro de 2025, 11:24
  • cereal killa: ghyt74 pessoal  classic
    14 de Fevereiro de 2025, 10:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  classic k7y8j0 h7ft6l
    14 de Fevereiro de 2025, 03:52
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0 yu7gh8
    13 de Fevereiro de 2025, 18:08
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    13 de Fevereiro de 2025, 11:32
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    12 de Fevereiro de 2025, 21:00
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    08 de Fevereiro de 2025, 11:36
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  43e5r6 49E09B4F
    07 de Fevereiro de 2025, 20:23
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    07 de Fevereiro de 2025, 20:23
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    07 de Fevereiro de 2025, 11:24
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    07 de Fevereiro de 2025, 04:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  49E09B4F
    06 de Fevereiro de 2025, 14:24
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    05 de Fevereiro de 2025, 11:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Fevereiro de 2025, 02:35
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    01 de Fevereiro de 2025, 11:59
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    31 de Janeiro de 2025, 21:20
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Janeiro de 2025, 21:20

Autor Tópico: Unreal Engine Global Illumination for Architectural Visualization  (Lida 310 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 118061
  • Karma: +0/-0

Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
MP4 | Video: AVC 1280x720 | Audio: AAC 44KHz 2ch | Duration: 1.5 Hours | 1.30 GB
Genre: eLearning | Language: English

 Anyone who uses Unreal Engine for real-time visualization knows how important good lighting is to your presentation. Global Illumination is the best way to simulate how light behaves in the real world. In this course, Brian Bradley shows key settings and best practices for architects, designers, and artists looking to incorporate the Lightmass Global Illumination (GI) solver into their visualization process. Learn how to create lightmaps for a level, focus Lightmass GI calculations to put your computing resources to best use, understand how materials affect lighting, and set up light portals that are quick, clean, and production ready. Plus, discover how to work with area shadows and high-dynamic-range images (HDRIs), and see how adjustments to static lighting scale affects quality. Brian also introduces advanced topics, such as lighting animated objects with GI and controlling color bleed.
         

               

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction