* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    Hoje às 16:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    Hoje às 16:18
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    07 de Novembro de 2025, 12:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    07 de Novembro de 2025, 03:38
  • j.s.: try65hytr a todos
    06 de Novembro de 2025, 19:11
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34

Autor Tópico: Solid Angle Houdini To Arnold v4.1.1 for Houdini (Win/Mac/Lnx)  (Lida 200 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126356
  • Karma: +0/-0

Solid Angle Houdini To Arnold v4.1.1 for Houdini (Win/Mac/Lnx) | 1.46 GB (Total)
Arnold for Houdini (or HtoA) provides a tight bridge to the Arnold renderer from within the standard Houdini interface, in a way that is familiar to both Houdini users and Arnold users in Maya or Softimage. It also enables smooth lighting workflows between Houdini and other DCC applications, since setups can be exported and shared.

Features:
All Arnold cameras (perspective, orthographic, spherical, fisheye) with depth of field and advanced shutter controls.
All Arnold lights (point, distant, spot, quad, disk, cylinder, skydome, mesh) with light filters and accurate viewport representation.
Custom Arnold shading network context with a comprehensive list of 106 shaders and utilities.
Atmospheric and background effects.
Volume rendering with support for OpenVDB and particles.
Polymeshes, curves, points with support for displacement and bump mapping and subdivision.
Procedurals, with sample Alembic and mandelbulb implementations.
Accurate motion blur (transform, deform, velocity, acceleration), overridable per object.
Geometry attributes translation as user data.
Optional Arnold properties for objects and cameras.
Render to AOVs, in single or separate files.
Support all Houdini rendering contexts (render region, mplay, render viewer, render COP, batch), with support for AOVs and clickable buckets.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Instancing.
Multi-camera renders.
DeepEXR support.

Requirements & Platforms
Houdini, Houdini FX, Houdini Indie or Houdini Education (Houdini Apprentice is not supported)
Windows 7 and later
CPU with at least SSE 4.1 instructions (2006 and later Intel CPUs, and 2011 and later AMD CPUs)

Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction