* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: y5r6t Votos de um santo domingo para todo o auditório
    14 de Setembro de 2025, 11:17
  • j.s.: tenham um excelete domingo  49E09B4F
    13 de Setembro de 2025, 22:06
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    13 de Setembro de 2025, 22:06
  • Gerard: j'espère que tous sont en train d'être bem
    12 de Setembro de 2025, 13:28
  • Gerard: Boas tardes
    12 de Setembro de 2025, 13:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    12 de Setembro de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    12 de Setembro de 2025, 03:29
  • yaro-82: 1994
    07 de Setembro de 2025, 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    07 de Setembro de 2025, 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57

Autor Tópico: Solid Angle Houdini To Arnold v4.1.1 for Houdini (Win/Mac/Lnx)  (Lida 183 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124987
  • Karma: +0/-0

Solid Angle Houdini To Arnold v4.1.1 for Houdini (Win/Mac/Lnx) | 1.46 GB (Total)
Arnold for Houdini (or HtoA) provides a tight bridge to the Arnold renderer from within the standard Houdini interface, in a way that is familiar to both Houdini users and Arnold users in Maya or Softimage. It also enables smooth lighting workflows between Houdini and other DCC applications, since setups can be exported and shared.

Features:
All Arnold cameras (perspective, orthographic, spherical, fisheye) with depth of field and advanced shutter controls.
All Arnold lights (point, distant, spot, quad, disk, cylinder, skydome, mesh) with light filters and accurate viewport representation.
Custom Arnold shading network context with a comprehensive list of 106 shaders and utilities.
Atmospheric and background effects.
Volume rendering with support for OpenVDB and particles.
Polymeshes, curves, points with support for displacement and bump mapping and subdivision.
Procedurals, with sample Alembic and mandelbulb implementations.
Accurate motion blur (transform, deform, velocity, acceleration), overridable per object.
Geometry attributes translation as user data.
Optional Arnold properties for objects and cameras.
Render to AOVs, in single or separate files.
Support all Houdini rendering contexts (render region, mplay, render viewer, render COP, batch), with support for AOVs and clickable buckets.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Instancing.
Multi-camera renders.
DeepEXR support.

Requirements & Platforms
Houdini, Houdini FX, Houdini Indie or Houdini Education (Houdini Apprentice is not supported)
Windows 7 and later
CPU with at least SSE 4.1 instructions (2006 and later Intel CPUs, and 2011 and later AMD CPUs)

Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction