* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • cereal killa: dgtgtr e boas ferias  r4v8p 535reqef34
    18 de Agosto de 2025, 13:04
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    18 de Agosto de 2025, 11:31
  • joca34: bom dia alguem tem es cd Portugal emigrante 2025
    17 de Agosto de 2025, 05:46
  • j.s.: bom fim de semana  49E09B4F
    16 de Agosto de 2025, 20:47
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    16 de Agosto de 2025, 20:47
  • Itelvo: Bom dia pessoal
    15 de Agosto de 2025, 14:02
  • FELISCUNHA: ghyt74  e bom feriado  4tj97u<z
    15 de Agosto de 2025, 11:11
  • JPratas: try65hytr A Todos  htg6454y k7y8j0
    15 de Agosto de 2025, 04:06
  • FELISCUNHA: h7t45  j.s. pela informação
    13 de Agosto de 2025, 10:20
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    13 de Agosto de 2025, 10:19
  • j.s.: 4tj97u<z 4tj97u<z
    12 de Agosto de 2025, 17:37
  • j.s.: Relembramos que por mudança de servidor, que vai ter lugar entre as 20h00 do dia 13/0/2025 e as 10h00 do dia 14/08/2025, podemos neste periodo estar em off line
    12 de Agosto de 2025, 17:36
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    12 de Agosto de 2025, 17:33
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    09 de Agosto de 2025, 11:19
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i yu7gh8 k7y8j0
    08 de Agosto de 2025, 03:48
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    07 de Agosto de 2025, 08:43
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Agosto de 2025, 16:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    04 de Agosto de 2025, 11:48
  • ricardo 2087: Toy
    02 de Agosto de 2025, 22:21
  • FELISCUNHA: dgtgtr  49E09B4F  e bom fim de semana   htg6454y
    02 de Agosto de 2025, 18:16

Autor Tópico: The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity [Audiobook]  (Lida 117 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124534
  • Karma: +0/-0

The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity [Audiobook]
English | ASIN: B0BXQYVJ8Q | 2023 | 4 hours and 42 minutes | 231 MB


As a leader in your organization, you will be very familiar with your organization's key financial statements and monthly management reports. You may have spent countless hours discussing budgets and expenditures. But how much time have you spent reflecting on the fact that these revenues are generated by actual customers-the people who pull out their wallets and pay for your products and services? In The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity, experts Peter Fader, Bruce Hardie, and Michael Ross start you on the path toward really getting to understand your customers' buying behavior as well as the health of your overall customer base.

Download link

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/86354ce6f07a2b1cb7bde44058991316/dukxa.The.CustomerBase.Audit.The.First.Step.on.the.Journey.to.Customer.Centricity.Audiobook.m4b.html

uploadgig.com:
Citar
https://uploadgig.com/file/download/d076c841915330fd/dukxa.The.CustomerBase.Audit.The.First.Step.on.the.Journey.to.Customer.Centricity.Audiobook.m4b

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/3314277DE022D03/dukxa.The.CustomerBase.Audit.The.First.Step.on.the.Journey.to.Customer.Centricity.Audiobook.m4b

1dl.net:
Citar
https://1dl.net/xqldqlonn2ih/dukxa.The.CustomerBase.Audit.The.First.Step.on.the.Journey.to.Customer.Centricity.Audiobook.m4b