* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    Hoje às 11:38
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0
    23 de Setembro de 2024, 17:53
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  49E09B4F
    22 de Setembro de 2024, 10:33
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  4tj97u<z
    21 de Setembro de 2024, 14:49
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    21 de Setembro de 2024, 14:49
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    20 de Setembro de 2024, 11:30
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    20 de Setembro de 2024, 02:32
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal   htg6454y
    19 de Setembro de 2024, 12:18
  • cereal killa: dgtgtr pessoal e muita fumo  k8h9m 535reqef34
    16 de Setembro de 2024, 19:21
  • JPratas: dgtgtr Pessoal Bom Fim de Semana 4tj97u<z h7ft6l
    15 de Setembro de 2024, 18:33
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    15 de Setembro de 2024, 09:32
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F 43e5r6
    15 de Setembro de 2024, 09:08
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    15 de Setembro de 2024, 09:07
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    14 de Setembro de 2024, 11:23
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    13 de Setembro de 2024, 01:55
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    12 de Setembro de 2024, 11:48
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0
    11 de Setembro de 2024, 19:35
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    10 de Setembro de 2024, 19:47
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0
    09 de Setembro de 2024, 18:42
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal   xe4s xe4s
    09 de Setembro de 2024, 14:06

Autor Tópico: Numerion Carbon v9.8.0 for Houdini (x64)  (Lida 65 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 112247
  • Karma: +0/-0
Numerion Carbon v9.8.0 for Houdini (x64)
« em: 23 de Junho de 2021, 09:21 »
Windows x64 | Houdini v18.5.532 | File size: 167 MB
Carbon Cloth is production proven for simulation of clothing, ropes, sails, nets, and deformable skin.

QUALITY AND PERFORMANCE
Carbon Cloth uses an advanced cloth model to deliver high quality cloth simulation which when combined with robust collision and techniques such as pinch mitigation, supports the very highest quality Hero cloth simulation. Highly optimized data and code combined with a multi-threaded design from the ground up, ensures that Carbon Cloth extracts the maximum from your workstation and servers.

ROBUST COLLISION HANDLING
Carbon Cloth provides very advanced collision and can handle collision between fast moving objects with ease.

The Carbon Cloth collision supports action AND reaction between:
- Cloth and Character
- Cloth and Cloth as layers
- Cloth and Cloth as self collision within one cloth
- Cloth and Rigid Bodies like buttons
- Cloth and Character skin (where character skin is also a Carbon Morph)
- Cloth and Tetras
- Cloth and Feathers
- and also, reaction between

- Cloth / Rigid Bodies / Tetras and Velocity Fields (Wind)
- By default, everything collides with everything else and Carbon Cloth's collision rapidly culls invalid collision objects from the calculation.
- But it's also possible to define who collides with whom, if required.

What's New : 9.8.0 release notes
- Add new functionality to choose between Face or Edge collision for SOP and DOP Carbon Cloth.
- When using Edge collision, it is recommended to switch to the Double Sided Cloth Guide Geometry for visualization of the simulated edges.
- Add Edge Collision Weave example (SOP and DOP).

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction