* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • Gerard: j'espère que tous sont en train d'être bem
    12 de Setembro de 2025, 13:28
  • Gerard: Boas tardes
    12 de Setembro de 2025, 13:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    12 de Setembro de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    12 de Setembro de 2025, 03:29
  • yaro-82: 1994
    07 de Setembro de 2025, 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    07 de Setembro de 2025, 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    27 de Agosto de 2025, 12:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Agosto de 2025, 11:26
  • janstu10: reed
    24 de Agosto de 2025, 10:52

Autor Tópico: UX Research: Journey Mapping  (Lida 185 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124987
  • Karma: +0/-0
UX Research: Journey Mapping
« em: 20 de Maio de 2021, 18:35 »

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Skill Level: Beginner | Genre: eLearning | Language: English + srt | Duration: 30m 39s | Size: 221.3 MB

One way to enhance customer experience and build better products is to Description your ideal customer's journey chronologically. That way you can identify weak moments in the buying experience-and make those moments stronger. First, gather data about the pain points your customers face. Note how they find out about your business, compare competitors, and become a customer. When you document how this progression happens, you create a map you can use to make informed business decisions-a journey map. In this course, learn how to research and capture your customer's end-to-end journey through UX journey mapping. Market researcher and bestselling author Sarah Weise explains the elements of a journey map, how to gather data by conducting research with customers, and how to synthesize results. She covers how to identify opportunities to create products, experiences, and marketing that align your customer's needs with your business goals.


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction