* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • Gerard: j'espère que tous sont en train d'être bem
    Hoje às 13:28
  • Gerard: Boas tardes
    Hoje às 13:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana   4tj97u<z
    Hoje às 11:51
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    Hoje às 03:29
  • yaro-82: 1994
    07 de Setembro de 2025, 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    07 de Setembro de 2025, 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    27 de Agosto de 2025, 12:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Agosto de 2025, 11:26
  • janstu10: reed
    24 de Agosto de 2025, 10:52

Autor Tópico: Conflict Resolution and De-Escalation Skills  (Lida 136 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124987
  • Karma: +0/-0
Conflict Resolution and De-Escalation Skills
« em: 17 de Dezembro de 2020, 08:37 »

Conflict Resolution and De-Escalation Skills
Duration: 42m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 44100 Hz, 2ch | 485 MB
Genre: eLearning | Language: English
Applying proper conflict resolution skills to de-escalate tense situations and comfort others.

What you'll learn
How to effectively address and de-escalate conflicts
How to analyze people's rules and how to avoid breaking them
How to mediate tense situations between third parties

Requirements
Have a basic knowledge of social skills

Description
It's a rule that everyone has conflicts at work. Bigger or smaller, these are always present.

I've been coaching top executives and professionals for over 5 years, helping with conflict resolution in many different contexts:
- Conflicts with co-workers that are competing in terms of workload or credit;
- Conflicts with other executives to obtain support for key initiatives;
- Conflicts with subordinates or managers in terms of not agreeing with the given performance ratings or reviews;
- And many others;

This short course will walk you through some core techniques for conflict resolution, including showing respect and empathy, analyzing the person's rules, detecting whether the person goes violent or silent, and many others.

Who this course is for:
Anybody in a professional context with a conflict to resolve (so, everyone!)

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction