* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    07 de Novembro de 2025, 12:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    07 de Novembro de 2025, 03:38
  • j.s.: try65hytr a todos
    06 de Novembro de 2025, 19:11
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    15 de Outubro de 2025, 15:12
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    15 de Outubro de 2025, 11:56

Autor Tópico: Conflict Resolution and De-Escalation Skills  (Lida 154 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126356
  • Karma: +0/-0
Conflict Resolution and De-Escalation Skills
« em: 17 de Dezembro de 2020, 08:37 »

Conflict Resolution and De-Escalation Skills
Duration: 42m | .MP4 1280x720, 30 fps(r) | AAC, 44100 Hz, 2ch | 485 MB
Genre: eLearning | Language: English
Applying proper conflict resolution skills to de-escalate tense situations and comfort others.

What you'll learn
How to effectively address and de-escalate conflicts
How to analyze people's rules and how to avoid breaking them
How to mediate tense situations between third parties

Requirements
Have a basic knowledge of social skills

Description
It's a rule that everyone has conflicts at work. Bigger or smaller, these are always present.

I've been coaching top executives and professionals for over 5 years, helping with conflict resolution in many different contexts:
- Conflicts with co-workers that are competing in terms of workload or credit;
- Conflicts with other executives to obtain support for key initiatives;
- Conflicts with subordinates or managers in terms of not agreeing with the given performance ratings or reviews;
- And many others;

This short course will walk you through some core techniques for conflict resolution, including showing respect and empathy, analyzing the person's rules, detecting whether the person goes violent or silent, and many others.

Who this course is for:
Anybody in a professional context with a conflict to resolve (so, everyone!)

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction