* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: dgtgtr  e continuação de boas festas  :smiles_natal:
    26 de Dezembro de 2025, 17:56
  • okapa:
    24 de Dezembro de 2025, 19:01
  • sacana10: A todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 17:57
  • cereal killa: dgtgtr passei por ca para vos desejar feliz natal e familias  :smiles_natal:
    24 de Dezembro de 2025, 15:46
  • bruno mirandela: deso a todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 14:31
  • FELISCUNHA: ghyt74   :34rbzg9:  e bom natal  :13arvoresnatalmagiagifs:
    24 de Dezembro de 2025, 10:15
  • tgh12: mikrotik
    24 de Dezembro de 2025, 07:49
  • tgh12: Spanish for Beginners: Spanish from 0 to Conversational
    24 de Dezembro de 2025, 04:57
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    24 de Dezembro de 2025, 03:03
  • m1957: Para toda a equipa e membros deste fórum, desejo um Natal feliz e que o novo ano de 2026, seja muito próspero a todos os níveis.
    24 de Dezembro de 2025, 00:47
  • FELISCUNHA: Bom dia pessoal   :34rbzg9:
    22 de Dezembro de 2025, 10:35
  • j.s.: :13arvoresnatalmagiagifs:
    21 de Dezembro de 2025, 19:01
  • j.s.: try65hytr a todos  :smiles_natal: :smiles_natal:
    21 de Dezembro de 2025, 19:01
  • FELISCUNHA: ghyt74  49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    20 de Dezembro de 2025, 11:20
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 classic dgf64y
    19 de Dezembro de 2025, 05:26
  • cereal killa: ghyt74 e boa semana de chuva e frio  RGG45wj erfb57j
    15 de Dezembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    14 de Dezembro de 2025, 09:28
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana com muitas comprinhas  :13arvoresnatalmagiagifs: sdfgsdg
    13 de Dezembro de 2025, 14:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  :smiles_natal:
    13 de Dezembro de 2025, 14:57
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana   :34rbzg9:
    13 de Dezembro de 2025, 12:29

Autor Tópico: Advanced IT Troubleshooting for Helpdesk Support Technicians  (Lida 296 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 129146
  • Karma: +0/-0

 
Genre: eLearning | MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: aac, 44100 Hz
Language: English | Size: 212 MB | Duration: 32 mins

What you'll learn
How to resolve issues with Device Manager
How to resolve issues with Windows Update
How UAC works and some of the problems it can cause
User profile and uninstall fixes for the Windows Registry
Advanced network troubleshooting techniques

Requirements
To have some previous experience of IT Support, this course is intended as a knowledge base type guide for existing technicians
Description
Over this course, you'll learn some of the more advanced IT troubleshooting techniques, which will teach you how to solve some of the more difficult issues that can sometimes occur with Windows computers,

Topics covered are as follows:

Device Manager

Windows Update

User Account Control (UAC)

Network Connectivity

Windows Registry

Whilst these techniques were tried and tested on Windows 10, they are relevant to any version of Windows currently supported by Microsoft, and should also be of use to anyone who is still on Windows XP as well.

Who this course is for:
IT Helpdesk and Support Technicians

Screenshots
 

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction