* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  4tj97u<z
    Hoje às 14:49
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    Hoje às 14:49
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    20 de Setembro de 2024, 11:30
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    20 de Setembro de 2024, 02:32
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal   htg6454y
    19 de Setembro de 2024, 12:18
  • cereal killa: dgtgtr pessoal e muita fumo  k8h9m 535reqef34
    16 de Setembro de 2024, 19:21
  • JPratas: dgtgtr Pessoal Bom Fim de Semana 4tj97u<z h7ft6l
    15 de Setembro de 2024, 18:33
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    15 de Setembro de 2024, 09:32
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F 43e5r6
    15 de Setembro de 2024, 09:08
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    15 de Setembro de 2024, 09:07
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    14 de Setembro de 2024, 11:23
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    13 de Setembro de 2024, 01:55
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    12 de Setembro de 2024, 11:48
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0
    11 de Setembro de 2024, 19:35
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    10 de Setembro de 2024, 19:47
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z k7y8j0
    09 de Setembro de 2024, 18:42
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal   xe4s xe4s
    09 de Setembro de 2024, 14:06
  • charriba: Buona Notte !!!
    07 de Setembro de 2024, 22:05
  • FELISCUNHA: Bom dia pessoal  xe4s
    06 de Setembro de 2024, 10:26
  • JPratas: try65hytr a Todos  4tj97u<z k7y8j0
    06 de Setembro de 2024, 02:26

Autor Tópico: CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3 Portable  (Lida 255 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 111904
  • Karma: +0/-0
CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3 Portable
« em: 08 de Abril de 2019, 08:45 »

CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3 (x64) Portable | 34.5 Mb
Normal Map Editor for dynamic lighting and special effects. Generate your normal maps. Generating and painting normal maps for 2d game objects and art. What is a normal map? Rendering dynamic lighting & other effects requires information in which direction a pixel is facing. The direction information - encoded into a color value - is called a normal map.

Effect tools
Effect tools create stunning effects in no time.

Bevel
adds volume to a sprite's shape by extruding it's opaque parts.

Emboss
adds height differences based on the luminosity of the sprite's colors.

Paint tools
Use the paint tools to directly draw on the normal map and fine tune the effects.

Angle Brush
adjusts angles in the normal map. The colors represent the angles you are painting.

Height Brush
raise or lower parts of the sprite.

Smoothen Brush
smoothen hard edges on the surface.

Structure / Noise
add noise and structure on the surface.

Selection tools
Use the selections to restrict effects and brush strokes.

Polygon Lasso
Select using a polygon.

Magic Wand
Select parts with similar color.

Requirements: Windows 7/8/10 (64-bit).

Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction