* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    11 de Abril de 2025, 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • FELISCUNHA: dgtgtr pessoal  49E09B4F  bom fim de semana  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 14:29
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    04 de Abril de 2025, 04:22
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    03 de Abril de 2025, 21:00
  • migcontins: Quim Barreiros - A Esteticista (EP) 2025
    03 de Abril de 2025, 15:42
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  E bom fim de semana   4tj97u<z
    29 de Março de 2025, 10:06
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    28 de Março de 2025, 03:20
  • cereal killa: try65hytr pessoal so passei para desejar uma boa noite  wwd46l0'
    27 de Março de 2025, 20:44

Autor Tópico: Golaem Crowd 6.4.3 for Maya  (Lida 242 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 118830
  • Karma: +0/-0
Golaem Crowd 6.4.3 for Maya
« em: 05 de Março de 2019, 05:03 »

Golaem Crowd 6.4.3 For Maya 2016-2019 | 97.5 MB (Total)
Golaem Crowd 6, Take Full Control Of Your Crowds. In addition to an improved animation system, Golaem Crowd 6 enables to create more sophisticated shots and to populate scenes even faster by providing artists full control over the simulation.

Golaem Crowd is being used by more than hundred vfx studios worldwide. The newest releases include Dracula Untold (Framestore), Hercules (Milk VFX, Cinesite), 22 Jump Street (Pixel Magic)... Golaem Crowd helped them ramp up on crowds and deliver                                                                                                                                                                                                                        great projects quickly.

Golaem Crowd 6 provides more advanced features with the same ease of use and facilitates the interaction of the crowd simulation with other elements in the shot: open access to simulation data, curve driven simulation, simulation cache scrubbing and editing. Artists can now take dailies requests into account immediately, without going back to the simulation, and get their shots validated in no time.

Creating visually compelling and believable crowds when budgets are shrinking and timescales are getting shorter can be a challenge. It is not only important to represent the crowd behavior as a whole but the appearance and motions of each individual must be believable.

SUPPORTED RENDERING ENGINES
Mtoa 3.0, 2.X
V-Ray For Maya 3.6X
V-Ray For 3ds Max 3.60.XX
Renderman Studio 21.3 & 21.4
Mental Ray 3.13.X
Redshift 2.5.64-71
3Delight Studio Pro 11.0.XX & 12.X
Guerilla Render 1.4.4
Katana 2.5 and 2.6 from KtoA 1.1.5.1, 2.0.4 and RfK 21.6
Also supported (but must be manually installed):

Mtoa 1.4.X
Redshift 2.0.91-93

Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.
Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction