* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana com muitas comprinhas  :13arvoresnatalmagiagifs: sdfgsdg
    13 de Dezembro de 2025, 14:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  :smiles_natal:
    13 de Dezembro de 2025, 14:57
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana   :34rbzg9:
    13 de Dezembro de 2025, 12:29
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z 2dgh8i classic bve567o+
    12 de Dezembro de 2025, 05:34
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    07 de Dezembro de 2025, 11:23
  • j.s.: tenham um excelente domingo :smiles_natal:
    06 de Dezembro de 2025, 23:36
  • j.s.: try65hytr a todos :13arvoresnatalmagiagifs:
    06 de Dezembro de 2025, 23:36
  • FELISCUNHA: ghyt74 pessoal  :34rbzg9:
    05 de Dezembro de 2025, 11:58
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Dezembro de 2025, 04:18
  • cereal killa: try65hytr pessoaal  :13arvoresnatalmagiagifs:  RGG45wj
    04 de Dezembro de 2025, 18:51
  • Bobo2009: Os nova
    01 de Dezembro de 2025, 21:02
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório   4tj97u<z
    30 de Novembro de 2025, 12:06
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  :smiles_natal:
    29 de Novembro de 2025, 14:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  :13arvoresnatalmagiagifs:
    29 de Novembro de 2025, 14:18
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    29 de Novembro de 2025, 11:37
  • cereal killa: try65hytr pessoal ja cheira a prendas  erfb57j p0i8l
    28 de Novembro de 2025, 22:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 classic
    28 de Novembro de 2025, 05:14
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   k8h9m
    27 de Novembro de 2025, 11:42
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    24 de Novembro de 2025, 20:57
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    23 de Novembro de 2025, 11:57

Autor Tópico: Arnold for Maya v4.2.1 For Maya (2018/2019/2020/2022)  (Lida 195 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 128658
  • Karma: +0/-0
Arnold for Maya v4.2.1 For Maya (2018/2019/2020/2022)
« em: 05 de Abril de 2021, 10:02 »

Size: 1.25 GB
Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface.

Features
- Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
- Support for volume rendering with Maya Fluids.
- Support for Maya Hair and nHair.
- Particles and nParticles support, including particle instancer.
- Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
- Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
- Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
- XGen integration.
- Texturable geometric lights.
- Deep EXR.
- Rendering of curves.
What's New

Enhancements
Light Mixer

- A new refresh button to add / reset light group AOV's
- Light Mixer gets added to the top of the stack
File Export (.ass/.usd)
- Allow to use transform node names instead of shapes through new param in the render settings (exportDagName)

Bug Fixes
- mtoa#4385 - ARV progress bar inaccurate when using Adaptive Sampling
- mtoa#4450 - Mac & Linux: crash loading MayaUSD plugin if MtoA is already loaded
- mtoa#4462 - animated procedural in standin doesn't update in viewport, does update in render
- mtoa#4474 - Always export residual lights in the light mixer, with default values
- mtoa#4476 - Imagers : Handle Light mixer limitations elegantly
- mtoa#4477 - Invalid color management data when opening a new scene with ARV opened
- core#10355 Do not warn about loading non-Arnold Yeti libraries
- core#10334 [GPU] Deleting layers in imager_light_mixer cause GPU crashes and frame corruption
- core#10345 [GPU] Stack overflow when using wireframe with many sided polygons
- core#10306 magers imager_denoiser_noice creates black layers for AOVs not matching layer_selection
- core#10269 magers Slowdown when doing frequent imager updates
- core#7216 [OSL] Wrong hit distance returned after trace() call
- core#10316 Rare IPR hang
- core#4530 Reset texture cache stats after every render
- core#4845 Support detection of Windows version > 8.0
- usd#654 Transform is not synced for the points primitive

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction