* Cantinho Satkeys

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  • cereal killa:
    19 de Abril de 2025, 21:17
  • j.s.: tenham uma Santa e Feliz Páscoa  49E09B4F 49E09B4F 49E09B4F
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.:
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z 4tj97u<z
    19 de Abril de 2025, 18:15
  • FELISCUNHA: Uma santa sexta feira para todo o auditório  4tj97u<z
    18 de Abril de 2025, 11:12
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Abril de 2025, 03:28
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
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    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
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  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • FELISCUNHA: dgtgtr pessoal  49E09B4F  bom fim de semana  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 14:29

Autor Tópico: Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations Concepts  (Lida 236 vezes)

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Online mitsumi

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Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts
MP4 | Video: AVC 1280x720 | Audio: AAC 44KHz 2ch | Duration: 1 Hour 9M | 1.29 GB
Genre: eLearning | Language: English

Due to the web and social media, customers have more control than ever. In today's business landscape, companies in both business-to-business and business-to-consumer verticals are adjusting to a new reality in which user information abounds. This means realigning the customer interest as the center point in making important decisions-which, in turn, requires a new set of skills. In this course, learn how to use customer insights and consumer analytics to better understand and address your target audience's needs. Instructor Chris DallaVilla helps executives and members of organizational teams get up to speed on best practices for processes and procedures, driving target outcomes, establishing infrastructure, and defining policies for data privacy, security, and ethics.
     

               

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