* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • cereal killa:
    19 de Abril de 2025, 21:17
  • j.s.: tenham uma Santa e Feliz Páscoa  49E09B4F 49E09B4F 49E09B4F
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.:
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z 4tj97u<z
    19 de Abril de 2025, 18:15
  • FELISCUNHA: Uma santa sexta feira para todo o auditório  4tj97u<z
    18 de Abril de 2025, 11:12
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Abril de 2025, 03:28
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    11 de Abril de 2025, 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • FELISCUNHA: dgtgtr pessoal  49E09B4F  bom fim de semana  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 14:29

Autor Tópico: Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for Maya 2016-2018  (Lida 174 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline rollroy

  • Digital Satkeys
  • *
  • Mensagens: 2086
  • Karma: +0/-0
Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for Maya 2016-2018
« em: 09 de Julho de 2019, 01:07 »
Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for Maya 2016-2018


Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for Maya 2016-2018 | 172 MB

Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0 core.
Features

Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.

Homepage
http://anonymz.com/?http://www.solidangle.com

Buy a premium  to download file with fast speed
thanks
Rapidgator.net
https://rapidgator.net/file/9f8f22424e540c1bce91b681891d1ff9/7cgsv.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar.html
alfafile.net
http://alfafile.net/file/baax/7cgsv.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar