* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    Hoje às 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    Hoje às 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40
  • j.s.: [link]
    23 de Junho de 2025, 15:58
  • j.s.: a todos um excelente S. João
    23 de Junho de 2025, 15:48

Autor Tópico: Apply Customer Service Skills  (Lida 38 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Apply Customer Service Skills
« em: 15 de Novembro de 2024, 10:56 »
Apply Customer Service Skills


Published 11/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 1.79 GB | Duration: 1h 18m

This course provides a broad introduction to customer services, which includes both internal and external customers. It


What you'll learn
How to consistently deliver excellent customer service that drives business success.
Proven techniques for making a powerful and lasting first impression with customers.
How to build and maintain strong customer relationships, converting satisfied customers into loyal advocates.
How to manage difficult face-to-face customer interactions with professionalism and poise.
Requirements
No specific prior knowledge is required
Suitable for a low-literate audience
Online access and data
Description
Customer service plays a critical role in determining the success or failure of a business. Unhappy or frustrated customers can negatively impact operations, while exceptional customer service leads to positive outcomes. To ensure your business thrives, it's essential to adopt strategies that enhance the quality of service you provide to customers.FUEL's Apply Customer Service Skills course includes 14 comprehensive modules designed to equip employees with the skills necessary to meet customer needs effectively-before, during, and after the interaction. This course covers both internal and external customer interactions and provides a deep dive into essential customer service concepts.Key topics include:Spot Customer Types: Participants will learn to identify different customer personalities and adjust their service approach to meet individual needs.Connect and Impress Customers: This module focuses on building rapport and leaving a positive, lasting impression through meaningful connections.Ask the Right Questions: Learners are trained to ask open-ended, clarifying, and probing questions to fully understand customer needs and expectations.Awareness Around Body Language: Understanding and interpreting body language, both from the customer and the service provider, is key to improving communication and ensuring a positive experience.This training provides valuable insights into customer service knowledge, skills, values, and attitudes, all within the context of the learner's own workplace. By mastering these concepts, employees will be empowered to deliver superior customer experiences that drive satisfaction and business success.
Overview
Section 1: Apply Customer Service Skills
Lecture 1 Master Customer Service
Lecture 2 Stop Bad Service
Lecture 3 Impress Customers
Lecture 4 Spot Customer Types
Lecture 5 Connect with Customers
Lecture 6 Communicate with Customers
Lecture 7 Ask the Right Questions
Lecture 8 Listen Actively
Lecture 9 Read Body Language
Lecture 10 Close Customer Interactions
Lecture 11 Deal with Queries and Complaints
Lecture 12 Respond to Queries
Lecture 13 Record Queries
Lecture 14 Escalate Complaints
Retail Staff,Hospitality Industry Workers,Service Industry Professionals,Healthcare Providers,Financial Services Personnel,Automotive Industry Staff,Small Business Owners
Screenshots


Say "Thank You"

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/05fec3cc25f25d65dc87ee88bd15eed8/xhcyu.Apply.Customer.Service.Skills.part1.rar.html
https://rapidgator.net/file/626d91be4c41f8a1e0b42463b1463ea4/xhcyu.Apply.Customer.Service.Skills.part2.rar.html

k2s.cc:
Citar
https://k2s.cc/file/2a123efbc41c8/xhcyu.Apply.Customer.Service.Skills.part1.rar
https://k2s.cc/file/7ae3c5928d032/xhcyu.Apply.Customer.Service.Skills.part2.rar