* Cantinho Satkeys

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  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40
  • j.s.: [link]
    23 de Junho de 2025, 15:58

Autor Tópico: Masterclass Pt. 2/6: Customer-Centric Digital Transformation  (Lida 34 vezes)

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Offline mitsumi

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Masterclass Pt. 2/6: Customer-Centric Digital Transformation
« em: 27 de Outubro de 2024, 13:38 »
Masterclass Pt. 2/6: Customer-Centric Digital Transformation

Published 10/2024
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Language: English | Duration: 37m | Size: 336 MB

Defining the Current-State Digital Customer Experience: Account Data, Contact Center Logs, Web Behavior Analytics


What you'll learn
Understand how to collect and analyze data from online customer reviews, internal customer feedback, account data, contact center logs, and web interactions..
Learn to uncover patterns and actionable insights from multiple feedback channels of customer feedback and engagement data.
Identify opportunities for optimization by comparing different data sources, including web behavior analytics.
Develop a complete and objective view of the current digital customer experience using both qualitative and quantitative data.
Requirements
None. Open to professionals eager to unlock the full potential of data in customer experience management.
Description
This course is part #2 out of a 6-part masterclass on creating customer experiences that resonate on a deeper level in the digital era.Leverage the power of data to gain a holistic view of your customers and uncover hidden growth opportunities.To truly understand your customers, you need more than just direct feedback-you must analyze how they behave, engage, and react at every touchpoint. This course teaches you how to use online customer reviews, internal customer feedback, account data, contact center logs, and web behavior analytics to create a complete picture of your current digital experience.We'll help you interpret data from multiple sources, identifying patterns that reveal opportunities for improvement. You'll discover how to harness data from every angle to ensure your digital strategy is based on real-world customer behavior, not assumptions. This multifaceted approach is essential for companies that want to stay ahead of the competition and meet their customers' evolving needs.By the end of this course, you will be able to combine and analyze these diverse data sources to make data-driven decisions that lead to superior customer experiences and business success.Can you turn customer data into a competitive advantage? Enroll today and learn how to harness the power of data to elevate your customer experience.
Who this course is for
Data analysts, CX professionals, and digital strategists who seek to use data for strategic decision-making and customer experience enhancement.
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