* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    07 de Julho de 2025, 13:50
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    06 de Julho de 2025, 11:43
  • j.s.: [link]
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    05 de Julho de 2025, 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35

Autor Tópico: Itil Service Desk - Overview Of Operations  (Lida 68 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Itil Service Desk - Overview Of Operations
« em: 27 de Abril de 2023, 09:15 »

Itil Service Desk - Overview Of Operations
Last updated 4/2023
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English (US) | Size: 507.74 MB | Duration: 1h 37m

A practical guide to operations of an ITIL service / help desk and the things you should do to set these up

What you'll learn
Understand the basics of a Service Desk
What ITIL says about Service Desk
Understanding logistics of a working Service Desk
Reporting and other considerations when setting up your service desk
Requirements
None required
Description
Service Desk is probably thee most important aspect of any IT service provider - it is the first part of a user journey where users will regularly interact with it whether its via an incident or an request. To ensure your Service Desk is set up right to meet the needs of your end users , this course will take you through some fundamental areas to consider:1. Scoping out your work - thinking about what will your service desk offer and reflecting that in the design of your service desk.2. ITIL and service desk - what does ITIL say about Service Desk and what activities at a high level should they do?3. Work streams - an analysis of typical work that a service desk will do.4. Shift left strategy - how do you ensure your service desk remains efficient and your 1st line team is engaged and always learning new skills?5. Team management - how do you measure performance?and much more!My main focus is always on practical application, less on theory. I feel this gives the learner a better experience as reality does not always meet theory in application.I hope you enjoy the course, and I will always respond to any questions you may have as you embark on this course!
Who this course is for
Anyone who is interested in setting up ITIL services,Contractors thinking of joining or setting up services,Those interested in BAU service desk operations


Download link

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/1d684d4904d85ca09b5b5c22d88164bf/afmlv.Itil.Service.Desk..Overview.Of.Operations.rar.html

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/8E4AB0F7CAE2B63/afmlv.Itil.Service.Desk..Overview.Of.Operations.rar

ddownload.com:
Citar
https://ddownload.com/hvehb4yhaft0/afmlv.Itil.Service.Desk..Overview.Of.Operations.rar

1dl.net:
Citar
https://1dl.net/objdwsnkxowc/afmlv.Itil.Service.Desk..Overview.Of.Operations.rar