* Cantinho Satkeys

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  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    11 de Julho de 2025, 03:54
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
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  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
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  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
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  • j.s.: [link]
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  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
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  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
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    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
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  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
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  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
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  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
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Autor Tópico: Customer Escalations - Management and Prevention  (Lida 87 vezes)

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Offline mitsumi

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Customer Escalations - Management and Prevention
« em: 24 de Julho de 2021, 09:01 »

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English + srt | Duration: 20 lectures (52m) | Size: 112.8 MB
Assess your team & company on escalations management maturity | Learn best practices | Move from reactive to preventive

What you'll learn:
What is an escalation
How to manage escalations
How to prevent escalations
Why customers escalate
How to assess the team or company on the maturity to manage customer escalation
How AI is helping in preventing escalations

Requirements
None.

Description
When you have customers, you will have escalations. Escalations are a way of life in every organization. Escalations can't be avoided. They can be reduced and prevented if structured customer escalations management process is followed.

Many organizations and startups view escalations as pain. However, escalations can be a gift as they highlight gaps and issues in processes. An organization must welcome customers and escalations, and not avoid them.

This program covers lots of interesting topics:

· Understanding escalations

· A framework to assess organization's maturity in handling escalations and preventing escalations

· Why customers escalate

· Is escalation a gift

· How to manage escalations, when they happen

· How to prevent escalations - from process approach, measuring it right to empowerment and keeping customers informed

· Role of cultures in escalations

· Executive escalations

· Escalations in the age of social media

· Is escalations management important for startups

Some of the areas we cover

· Is the revenue from customers who complain higher than custoemrs who don't complain

· Is customer satisfaction dependent on employee satisfaction

· How to avoid burnout of escalations managers

· How to use the concept of corrective action and preventive action in preventing escalations

· Will poor IVR design create escalations

· How can anomaly detection and artificial intelligence be used to prevent escalations

Who this course is for
Escalations Managers
Customer Support Managers
Operations Managers
Startup founders
Executives


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