* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: Votosde um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Novembro de 2024, 11:06
  • j.s.: bom fim de semana  49E09B4F
    23 de Novembro de 2024, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos
    23 de Novembro de 2024, 21:01
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana
    23 de Novembro de 2024, 12:27
  • JPratas: try65hytr A Todos  101yd91 k7y8j0
    22 de Novembro de 2024, 02:46
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z 4tj97u<z
    21 de Novembro de 2024, 18:43
  • FELISCUNHA: dgtgtr  pessoal   49E09B4F
    20 de Novembro de 2024, 12:26
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    19 de Novembro de 2024, 02:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    16 de Novembro de 2024, 11:11
  • j.s.: bom fim de semana  49E09B4F
    15 de Novembro de 2024, 17:29
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    15 de Novembro de 2024, 17:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    15 de Novembro de 2024, 10:07
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    15 de Novembro de 2024, 03:53
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F
    12 de Novembro de 2024, 12:25
  • JPratas: try65hytr Pessoal  classic k7y8j0 yu7gh8
    12 de Novembro de 2024, 01:59
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Novembro de 2024, 19:31
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    11 de Novembro de 2024, 18:16
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    09 de Novembro de 2024, 11:43
  • JPratas: try65hytr Pessoal  classic k7y8j0
    08 de Novembro de 2024, 01:42
  • j.s.: try65hytr a todos  49E09B4F
    07 de Novembro de 2024, 18:10

Autor Tópico: Design Patterns in C# (path)  (Lida 96 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 117576
  • Karma: +0/-0
Design Patterns in C# (path)
« em: 16 de Junho de 2021, 10:02 »
Steve Smith, Filip Ekberg, Vladimir Khorikov, David Starr, Marc Gilbert, Steve Michelotti, Harrison Ferrone, David Berry | Duration: 14h 42m | Video: H264 1280x720 | Audio: AAC 48 kHz 2ch | 2,44 GB | Language: English + .srt

Design patterns have evolved from years of experience in resolving frequently encountered problems when writing object-oriented software. These patterns are templates that provide developers with a blueprint on how to create flexible, easily maintainable applications. Like a building, design patterns can differ in style and form but not in purpose. Their purpose remains the same; to provide a solid structural framework for an application.

Each of the courses included in path will focus on a specific design pattern. By the end of each course, you will understand how the different components of the design pattern work together and how to use them in your own applications by demonstrating real-world practical step-by-step examples written in C#.

BEHAVIORAL
Design Patterns Overview
C# Design Patterns: Strategy
C# Design Patterns: Singleton
C# Design Patterns: Command
C# Design Patterns: Bridge
C# Design Patterns: Null Object
Specification Pattern in C#
C# Design Patterns: State
C# Design Patterns: Data Access Patterns
C# Design Patterns: Mediator
C# Design Patterns: Chain of Responsibility
C# Design Patterns: Template Method
C# Design Patterns: Visitor
C# Design Patterns: Memento
C# Design Patterns: Rules Engine Pattern

CREATIONAL
C# Design Patterns: Builder
C# Design Patterns: Prototype
C# Design Patterns: Factory and Abstract Factory

STRUCTURAL
C# Design Patterns: Facade
C# Design Patterns: Decorator
C# Design Patterns: Composite
C# Design Patterns: Adapter
C# Design Patterns: Flyweight
C# Design Patterns: Proxy

Screenshots


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction