* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: Bom dia e bom fim de semana  43e5r6
    26 de Julho de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    25 de Julho de 2025, 20:33
  • j.s.: try65hytr a todos
    25 de Julho de 2025, 20:33
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    25 de Julho de 2025, 03:59
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    24 de Julho de 2025, 11:02
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  wwd46l0'
    23 de Julho de 2025, 19:16
  • Manuel Cordeiro: explorador
    21 de Julho de 2025, 18:06
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    21 de Julho de 2025, 11:09
  • j.s.: resolvida a situação, da qual fomos alheios, estamos novamente online  49E09B4F
    20 de Julho de 2025, 15:18
  • j.s.: devido a problemas no servidor externo, o forum esteve offline algum tempo
    20 de Julho de 2025, 15:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Julho de 2025, 15:15
  • cereal killa: dgtgtr e bom fim semana  r4v8p  535reqef34
    19 de Julho de 2025, 20:03
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Julho de 2025, 11:44
  • xifanwaifan11: ja
    18 de Julho de 2025, 11:44
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Julho de 2025, 05:11
  • cunha45: Entendido
    16 de Julho de 2025, 20:33
  • j.s.: reafirmo 15/07/2026 o forum encerra
    16 de Julho de 2025, 18:26
  • j.s.: o que foi dito é que este ano está pago, e para bom entendedor foi dito que após desinteresse nos membros, ficam já avisados que a 15/07/2026
    16 de Julho de 2025, 18:25
  • j.s.: boa tarde
    16 de Julho de 2025, 18:22
  • cunha45: Com a colaboração de 6 membros, aos quais agradecemos e com custos muito elevados, por parte da administração, foi pago mais um ano , do domínio e nome do fórum, num servidor externo.  Como o fórum é dos dos seus membros, e como estes mostraram total desinteresse numa pequena ajuda para a sua manutenção informamos que  a partir de 15/07/2026 o fórum encerra as suas portas.  Para todos os membros que não nos quiseram ajudar, e que fazem neste fórum, os seus downloads do que aqui disponibilizamos, para seu proveito e de borla, iremos cancelar essa função, apenas podendo vizualizar o forum.  A administação
    16 de Julho de 2025, 13:43

Autor Tópico: Solid Angle Maya to Arnold 5.1.3.2  (Lida 125 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline apple2000

  • Membro Satkeys
  • *
  • Mensagens: 18022
  • Karma: +0/-0
Solid Angle Maya to Arnold 5.1.3.2
« em: 11 de Julho de 2022, 16:00 »
Solid Angle Maya to Arnold 5.1.3.2



Solid Angle Maya to Arnold 5.1.3.2 | 2.9 Gb


The software developer Solid Angle is pleased to announce the availability of Arnold (or MtoA) 5.


1.3.2 for Autodesk Maya. This update introduces Arnold 7.1.2.2 and is a hot fix release brig several fixes.
MtoA 5.1.3.2 works with the following Maya plugins
- Bifrost Extension for Maya 2.4.0.0
- MayaUSD 0.18.0 (USD 21.11)
- ARNOLD-12443 Crash when calling AiUniverseCacheFlush on a skydome light without a render session
- ARNOLD-12345 [GPU] skydome_light not updating when disabled
- ARNOLD-12365 Fix python bindings with types for fixed arguments in variadic functions
- ARNOLD-12438 Update python bindings for python 3
is an advanced cross-platform rendering library, or API, used by a number of prominent organizations in film, television, and animation, including Sony Pictures Imageworks. It was developed as a photo-realistic, physically-based ray tracing alternative to traditional scanline based rendering software for CG animation.
Arnold uses cutting-edge algorithms that make the most effective use of your computer's hardware resources: memory, disk space, multiple processor cores, and SIMD/SSE units.
The Arnold architecture was designed to easily adapt to existing pipelines. It is built on top of a pluggable node system; users can extend and customize the system by writing new shaders, cameras, filters, and output driver nodes, as well as procedural geometry, custom ray types and user-defined geometric data. The primary goal of the Arnold architecture is to provide a complete solution as a primary renderer for animation and visual effects.
is an advanced Monte Carlo ray tracing renderer built for the demands of feature-length animation and visual effects. It uses the Open Shading Language to define the materials and textures. Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface.
is leading provider of rendering software for animation and visual effects. The Arnold team believe that accurately and efficiently computing light transport in CG scenes is the best way to create stunning imagery for films and TV. Developers strive to provide clients with the best rendering tools to efficiently create realistic images.
Solid Angle is a wholly owned subsidiary of Autodesk Inc, and has its offices in Madrid and London.
Solid Angle Maya to Arnold
5.1.3.2
x64
english
Windows / macOs / Linux *
2.9 Gb



DOWNLOAD LINKS :

Código: [Seleccione]
https://nitro.download/view/B9517A4D7B93A2C/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part1.rar
https://nitro.download/view/466C52E2C5A1EBF/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part2.rar
https://nitro.download/view/051D93896BED18B/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part3.rar

https://rapidgator.net/file/5bbba52c988d610677081795c1d65834/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part1.rar.html
https://rapidgator.net/file/57c61df57fcdaad7320eee01e0ae47ed/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part2.rar.html
https://rapidgator.net/file/38391d07bb92983fbe2319c6919fcffa/wVMjKVRm_MAXtoA.5.3.part3.rar.html