* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    Hoje às 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    Hoje às 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    Hoje às 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40
  • j.s.: [link]
    23 de Junho de 2025, 15:58

Autor Tópico: Key jobs insde Big Tech companies & internal career moves  (Lida 41 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Key jobs insde Big Tech companies & internal career moves
« em: 07 de Novembro de 2024, 14:06 »
Key jobs insde Big Tech companies & internal career moves


Published 11/2024
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Language: English | Duration: 30m | Size: 170 MB

Getting to know HOW you want to break into tech


What you'll learn
Understand the Core Functions of a SaaS Organization
Understand how you can move to a customer-facing role
Identify Key Roles and Responsibilities within Each Department
Understand Cross-Departmental Collaboration
Help you make a career move inside a SaaS company
Requirements
No previous SaaS experience required
Description
This course provides a comprehensive overview of the essential departments within a Software as a Service (SaaS) company, exploring how each function collaborates to deliver high-value, cloud-based software solutions. Ideal for aspiring SaaS professionals, business leaders, or anyone interested in the SaaS industry, this course breaks down the core areas of Product Development, Operations, Customer Success, Marketing, Finance, Legal, HR, Analytics, and IT. This course will also allow you to understand HOW to jump from a non-customer facing role, to a customer facing role in a SaaS company.Learners will discover the unique structure and purpose of each department, gaining insights into how they contribute to the product lifecycle-from initial development and technical infrastructure to customer acquisition and long-term support. A special focus will be on the Customer Success function, encompassing Presales, Sales, and PostSales, and how it plays a pivotal role in ensuring customer satisfaction, retention, and product adoption.By the end of this course, participants will understand how each department functions individually and as part of a cohesive whole to support a SaaS company's growth and customer success. This course equips participants with practical knowledge and skills to work effectively within a SaaS organization, whether in product development, customer success, or supporting roles, and to understand how to transition from one role to another along their professional career.
Who this course is for
Recent graduates wanting to work in tech or professionals wanting to shift their career to tech
Homepage:
Código: [Seleccione]
https://www.udemy.com/course/key-jobs-insde-big-tech-companies-internal-career-moves/
Screenshots


Say "Thank You"

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/2d6a6e654c12c4b165a513f35a9965b1/qzxey.Key.jobs.insde.Big.Tech.companies..internal.career.moves.rar.html

ddownload.com:
Citar
https://ddownload.com/3n4t8l8hepq2/qzxey.Key.jobs.insde.Big.Tech.companies..internal.career.moves.rar