* Cantinho Satkeys

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  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40

Autor Tópico: Lash Business 101 | Client Consults, Rebooking & Management  (Lida 71 vezes)

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Offline mitsumi

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Lash Business 101 | Client Consults, Rebooking & Management


Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 885.57 MB | Duration: 1h 20m

Mastering Client Relationships & Business Growth: Essential Strategies for Lash Artists


What you'll learn
How to Conduct a Successful Eyelash Extension Client Consultation
How to Recognise Eye Conditions, Allergies & Contraindications
The Importance of Eyelash Extension Aftercare & Client Education
Effective Strategies for Re-booking Your Clients
Tough Scenarios & Conflict Resolution Strategies
Requirements
No experience needed.
Description
Embark on a journey to elevate your lash business with our comprehensive course, "Lash Business 101: Client Consults, Rebooking & Management." This course is meticulously designed for lash artists seeking to enhance their business acumen, improve client relations, and streamline their booking and management processes. With 80 minutes of expert content spread across eight insightful lectures, this course promises to equip you with the tools and knowledge necessary to thrive in the competitive lash industry.Course Highlights Include:Introduction: A foundational overview of the course and what you can expect to learn.Client Release Forms: Understanding the legalities and protections for both client and artist.Successful Consultation Conduct: Mastering the art of first impressions and client needs assessment.Aftercare & Client Education: The key to lasting lash health and promoting return business.Identifying Eye Conditions, Allergies & Contraindications: Ensuring safety and bespoke service for every client.Navigating Tough Scenarios & Conflict Resolution: Strategies to handle difficult situations with grace.Client Re-booking Strategies: Techniques to encourage clients to book their next appointment before leaving.Maintaining Composure in Difficult Situations: Developing emotional resilience and professional poise under pressure.By completing this course, you will gain invaluable insights into the client management side of running a successful lash business. From conducting consultations to managing tough scenarios with ease, this course covers the essential aspects of client interaction and business management specific to the lash industry. Armed with this knowledge, you'll be well on your way to building a loyal client base, enhancing your professional reputation, and achieving sustained business growth.
Overview
Section 1: Introduction
Lecture 1 Introduction
Lecture 2 Client Release Forms
Lecture 3 How to Conduct a Successful Consultation
Lecture 4 The Importance of Aftercare & Client Education
Lecture 5 Eye Conditions, Allergies & Contraindications
Lecture 6 Tough Scenarios & Conflict Resolution Strategies
Lecture 7 Strategies for Re-booking Your Clients
Lecture 8 Staying Composed in Difficult Situations
Lash Stylists looking to improve their client experience & salon management.

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