* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • FELISCUNHA: try65hytr  pessoal   htg6454y
    26 de Junho de 2025, 21:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    26 de Junho de 2025, 02:28
  • cereal killa: Boa Tarde Pessoal E com enorme tristeza que depois de 15 anos que idealizei e abri este fórum vejo que esta na iminência de fechar portas porque ninguém tenta ajudar o pagamento do servidor, mas cada ano e sempre difícil arranjar almas caridosas que nos bom ajudando mas este ano esta complicado, mas infelizmente e como diz o j.s dia 5/07 se não houver algumas ajudas esta vez vai mesmo fechar…..e pena e triste mas tudo na vida tem fim. obrigada cereal killa
    25 de Junho de 2025, 19:40

Autor Tópico: Udemy- It Help Desk  (Lida 84 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Udemy- It Help Desk
« em: 29 de Novembro de 2023, 11:32 »

Udemy- It Help Desk
Last updated 8/2023
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English (US) | Size: 444.25 MB | Duration: 1h 2m

IT Specialist

What you'll learn
Fix all problems in the operating system
Fix all problems in Office 365
Enhance their help desk knowledge and skills with additional tips and hints
Understand how computers work from a software perspective
Understand how printers work

Requirements
We'll explain everything from the start, but general knowledge in the IT world is a plus
It is better to have a test computer to apply and practice the course contents

Description
Do you want to start your career in the world of information technology? Do you want to start building your IT career path from solid ground? You are in the right place I wonder why? let's seeBecause when you want to become an IT professional you have to start from the basics, you need to master computers and everything related to it, how they work, how operating systems like Windows are installed on devices, how they communicate, how to manage them and of course troubleshooting All this, from a hardware point of view, considering the need to know how to manage users through the network, and how you can manage permissions of user accountsThese are part of the things we are going to discuss here in our course, we are going to discuss printers, networking and some other important things as we ensure that the information and examples provided here will maximize your learning experience. The next time you are interviewing for a help desk job, you will be more confident about your technical background as you will have a solid understanding from applying what you will learn here.We designed the course from the basic knowledge required, installation, and knowing how we can install Windows on a device, since most operating systems follow the same steps, Windows 10 as standard, and once the installation is done, we will prepare the device for the user.We will move on to discussing devices, mainly printers; Types, terminology, driver installation and of course basic troubleshooting to see how you can solve certain problems when they occur.

Who this course is for
Fresh graduates of IT colleges who want to start their career in the IT field,All IT professionals who want to enter the help desk world,Help desk technicians who want to expand their knowledge

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/a841f717ab031e401ca39d3421b2a304/plgnv.Udemy.It.Help.Desk.rar.html

uploadgig.com:
Citar
https://uploadgig.com/file/download/703b7B7b9deF5249/plgnv.Udemy.It.Help.Desk.rar

nitroflare.com:
Citar
https://nitroflare.com/view/15CD8DC92E75B45/plgnv.Udemy.It.Help.Desk.rar