* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • j.s.: [link]
    Hoje às 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    Hoje às 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    Hoje às 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 11:51
  • JPratas: try65hytr A Todos  classic k7y8j0
    27 de Junho de 2025, 04:35
  • m1957: Por favor vaamos todos dar uma pequena ajuda, para não deixar encerrar o fórum! Obrigado.
    26 de Junho de 2025, 23:45
  • FELISCUNHA: j.s. enviei PM  101041
    26 de Junho de 2025, 21:33

Autor Tópico: Working with ServiceNow ITSM  (Lida 106 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Working with ServiceNow ITSM
« em: 14 de Novembro de 2023, 10:08 »


Working with ServiceNow ITSM
Published 11/2023
Created by Catalin Popa
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English | Duration: 25 Lectures ( 2h 58m ) | Size: 1 GB
Learn everything about the ITSM processes and how they apply in ServiceNow - Vancouver Release

What you'll learn
ServiceNow
ITSM Processes
ServiceNow ITSM Demonstrations
Incident Management
Major Incident Management
Problem Management
Change Management
Service Level Management
Request Management
CSDM / CMDB
Knowledge Management
Requirements
Nice to have - ServiceNow basic administration experience
Nice to have - ITSM Processes
Description
The complete ServiceNow ITSM processes course (Vancouver Release)What makes this course special?· Detailed introduction:o What is ITSM - IT Service Management?o What is ServiceNow and how to get your hands-on a personal developer instance?Complete course, at its core, it covers the most important ITSM processes:Service Request ManagementProblem ManagementChange ManagementCMDB - Configuration Management DatabaseKnowledge ManagementService Level ManagementThe course outline has been specifically designed to ease the learning process, as each lecture is divided into 5 parts:Definition of each processIntroduction to the Personas that interact with the process the mostUse case(s) / real life scenariosProcess Diagram - Similar to Visio formatServiceNow Demonstration(s) - Hands - OnEngaging instructor (that's me) ready to answer your questions.Still not convinced? You will want to purchase this course if:You are starting or want to boost your IT careerYou need a refreshmentYou want to explore a new platformYou don't want to be left behindRainy outside?!The number of customers that have migrated to the most used ITSM solution, ServiceNow is growing exponentially every year.Another perk is that once you'll be purchasing the course, you will have access to the Q&A forum or the direct messages and if you somehow do not like the course within 30 days, your purchase will be fully reimbursed, no questions asked.
Who this course is for
ServiceNow professionals
ServiceNow new users
ServiceNow Project Managers
Students

Screenshots


Download link

rapidgator.net:
Citar
https://rapidgator.net/file/159a627ad4ae24c3f93350c0e6b36f3d/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part1.rar.html
https://rapidgator.net/file/63e4e3ce8c6f09fb5437c3cb05e0fc90/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part2.rar.html

uploadgig.com:
Citar
https://uploadgig.com/file/download/c95b691a96D17ebf/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part1.rar
https://uploadgig.com/file/download/a3d1118948d64756/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part2.rar

ddownload.com:
Citar
https://ddownload.com/n5b87ln2z3ir/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part1.rar
https://ddownload.com/wkzpnzpz21dw/uqaru.Working.with.ServiceNow.ITSM.part2.rar