* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    11 de Julho de 2025, 03:54
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    10 de Julho de 2025, 10:40
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    07 de Julho de 2025, 13:50
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    06 de Julho de 2025, 11:43
  • j.s.: [link]
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    05 de Julho de 2025, 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13

Autor Tópico: Windows 10 Troubleshooting For IT Support - Part 2  (Lida 109 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 121842
  • Karma: +0/-0
Windows 10 Troubleshooting For IT Support - Part 2
« em: 01 de Agosto de 2021, 08:27 »

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English + srt | Duration: 13 lectures (1h 25m) | Size: 418.2 MB
Learn How To Troubleshoot Windows 10 & Get An IT Support Technician Job

What you'll learn:
Understanding Network Principales
How To Troubleshoot and Fix Network Issues
Understanding How Windows Updates Works
How To Fix Windows Update Problems

Requirements
A computer with a least 6Gb of RAM and 50Gb of free disk space Is needed to create a virtual machine
30 minutes a day of a free time to learn

Description
Discover How To :

- Quickly and Easily Troubleshoot Windows Issues...

- Understand How Networks Works...

- Fix Networks Problems...

- Fix Windows Update Problems...

- Use the Powerful and Free Tools...

- Use a Step-by-Step Troubleshooting Methodology...

So, You Can:

- Get An IT Support Job...

- Be a Better IT Support Technician...

- Quickly Solve Users Issues and Make Your Boss Happy...

Why "Windows 10 Troubleshooting for IT Support - Part 2"?

Typing "IT Support" keywords in Indeed[.]com results in more than 24 000 job offers results.

IT Support and Desktop Support positions are in high demand by companies.

It's a good starting point if you are a fresh IT graduate or if you want to start an IT career.

To succeed as IT support, you need to master the art of Troubleshooting and technical problem-solving.

This is Why I have created this two-course series to help you in your mission.

Why Me?

My name is Zine Eddine BENDJABALLAH, and I have been in the IT field for more than 20 years.

I've been working in different positions, including IT support.

I have decided to share my troubleshooting experience with you to help you in your IT support journey.

I've Done My Part; Now It's Over to You...

I have done my part; you have to do yours by taking action now and enroll in this course.

Who this course is for
Fresh graduates IT people who want to start a desktop support career
Helpdesk technicians who want to improve their troubleshooting skill
IT Support companies who wants to train their technicians


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction