* Cantinho Satkeys

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  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    11 de Julho de 2025, 03:54
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    10 de Julho de 2025, 10:40
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    07 de Julho de 2025, 13:50
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    06 de Julho de 2025, 11:43
  • j.s.: [link]
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    05 de Julho de 2025, 16:31
  • j.s.: h7t45 ao convidado de Honra batatinha pela sua ajuda
    05 de Julho de 2025, 16:30
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   4tj97u<z
    04 de Julho de 2025, 11:58
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  101041 Vamos Todos Ajudar na Manutenção do Forum, Basta 1 Euro a Cada Um  43e5r6
    03 de Julho de 2025, 19:02
  • cereal killa: Todos os anos e preciso sempre a pedir esmolas e um simples gesto de nem que seja 1€ que fosse dividido por alguns ajudava, uma coisa e certa mesmo continuando isto vai levar volta a como se tem acesso aos tópicos, nunca se quis implementar esta ideia mas quem não contribuir e basta 1 € por ano não terá acesso a sacar nada, vamos ver desenrolar disto mais ate dia 7,finalmente um agradecimento em nome do satkeys a quem já fez a sua doação, obrigada
    03 de Julho de 2025, 15:07
  • m1957: Por favor! Uma pequena ajuda, não deixem que o fórum ecerre. Obrigado!
    03 de Julho de 2025, 01:10
  • j.s.: [link]
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: h7t45 ao membro anónimo pela sua ajuda  49E09B4F
    02 de Julho de 2025, 21:09
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    01 de Julho de 2025, 17:18
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    29 de Junho de 2025, 11:59
  • m1957: Foi de boa vontade!
    28 de Junho de 2025, 00:39
  • j.s.: passem f.v. por aqui [link]    h7t45
    27 de Junho de 2025, 17:20
  • j.s.: renovamos o nosso pedido para uma pequena ajuda para pagemento  do nosso forum
    27 de Junho de 2025, 17:19
  • j.s.: h7t45 aos convidados de honra Felizcunha e M1957 pela ajuda
    27 de Junho de 2025, 17:15
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    27 de Junho de 2025, 17:13

Autor Tópico: Rigging for characters in Maya made easy in only 60 minutes  (Lida 96 vezes)

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Offline mitsumi

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Genre: eLearning | MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 0.98 GB | Duration: 1h 7m
Save time and work creating a complete corporal rig in only 60 minutes including the weighting process

What you'll learn
At the end of the course, you will be able to create complete corporal rigs for animation in only 60 minutes.
Create and automate custom controls.
Achieve excellent deformations almost automatically without using plug ins.
Create and automate custom deformations with Pose Editor.
Bake deformations to export to other 3D software.
Use Autodesk Maya for Rigging.

Description
Learn to create a complete corporal rig in about 60 minutes including the weighting process, save time and work as never, also create custom deformations with the new Pose Editor, create custom controllers to accelerate the animator work and get the most control over the character on hands and feet, also get tips to weight your character in a fast way.

Learn to bake the deformations created with Delta Mush, and this way export your character with same deformations in Maya to other 3D software as, Unreal Engine, Unity, or other 3D applications.

If you enjoyed our course Rigging for characters in Autodesk Maya (the one with the Hulk character), where we created same rig than this course but step by step, in this case you'll create a similar rig but in an automatic way with some improvements as a hip joint, custom deformations and controllers, baking deformations, etcetera.

The process is simple, indicate Maya where the joints are, create the rig, modify the rig to add important features, customize and automate controllers, weight the character and finally add and bake deformations to accelerate this process.

To show the effectiveness of the course, we are going to create 3 character rigs including the weighting process along these lessons.

Who this course is for:
Any enthusiast, student or professional who wants to learn to create complete corporal rigs for character animation in only 60 minutes.
People that need rigs without be a rigger.
Save time and work in rigging process.

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