* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    Hoje às 12:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    Hoje às 03:38
  • j.s.: try65hytr a todos
    06 de Novembro de 2025, 19:11
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    15 de Outubro de 2025, 15:12
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    15 de Outubro de 2025, 11:56

Autor Tópico: ManageEngine ServiceDesk Plus 10.5 Build 10510 Enterprise  (Lida 173 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126325
  • Karma: +0/-0
ManageEngine ServiceDesk Plus 10.5 Build 10510 Enterprise
« em: 08 de Agosto de 2019, 07:16 »

ManageEngine ServiceDesk Plus 10.5 Build 10510 Enterprise Multilingual | 335.4 Mb
ServiceDesk Plus is a game changer in turning IT teams from daily fire-fighting to delivering awesome customer service. It provides great visibility and central control in dealing with IT issues to ensure that businesses suffer no downtime. For 10 years and running, it has been delivering smiles to millions of IT folks, end users, and stakeholders alike.

Incident management
Reduce outages, improve agent productivity, meet SLAs, and manage the complete life cycle of IT tickets. Automate ticket workflows to let your IT technicians focus on other important tasks.

Service catalog
Showcase your available IT services to end users and give a new face to your IT. Create and publish your service catalog with custom service-level agreements (SLAs) and multi-stage approvals.

Problem management
Classify, analyze, and close problems. Analyze root causes and reduce repeat incidents to boost your IT help desk's productivity.

Change management
Streamline planning, approval, and implementation with automated workflows. Eliminate unauthorized and failed changes.

CMDB
Track and manage all configuration items and map their relationships and dependencies. Visually analyze the impact of changes and outages for informed decision making.

IT project management
Create projects, manage resources, and track progress. Integrate IT projects with requests and changes to fine-tune overall IT service delivery.

System Requirements:
   


Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction