* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom feriado   4tj97u<z
    Hoje às 10:39
  • JPratas: try65hytr Pessoal  h7ft6l k7y8j0
    Hoje às 03:51
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2024, 21:00
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    28 de Outubro de 2024, 17:35
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  k8h9m
    27 de Outubro de 2024, 11:21
  • j.s.: bom fim de semana   49E09B4F 49E09B4F
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    26 de Outubro de 2024, 11:49
  • JPratas: try65hytr Pessoal  101yd91 k7y8j0
    25 de Outubro de 2024, 03:53
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    23 de Outubro de 2024, 16:31
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    23 de Outubro de 2024, 10:59
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    22 de Outubro de 2024, 18:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Outubro de 2024, 15:04
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    20 de Outubro de 2024, 11:37
  • axlpoa: hi
    19 de Outubro de 2024, 22:24
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2024, 11:31
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    18 de Outubro de 2024, 09:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Outubro de 2024, 03:28
  • schmeagle: iheartradio
    17 de Outubro de 2024, 22:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2024, 18:09

Autor Tópico: Engagement Evaluation Best Practices for Customer Success Management  (Lida 166 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 115395
  • Karma: +0/-0

MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Skill Level: Beginner | Genre: eLearning | Language: English + .srt | Duration: 6 Lectures (35m 44s) | Size: 172.6 MB

Becoming a proficient customer success manager (CSM) cannot happen overnight. Once you've learned the basic processes and best practices for the core CSM activities, you then need to practice by testing your knowledge in real, customer-facing situations. In this way, you can gain experience and learn lessons to refine, improve, and hone your capabilities. But it's not enough just to do the work. Alongside the preparation, onboarding, adoption, and value realization activities that CSMs perform as they work with their customers, they also need to evaluate their own performance as a CSM-as well as how a client engagement has fared overall-in order to determine what's working and what's not. Then, the CSM can take proactive steps to repeat what works and fix what doesn't. This course can be taken on its own or as one in a series of courses from PracticalCSM.com that build upon each other to cover the entirety of CSM best practices in greater detail.

Screenshots


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction