* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom feriado   4tj97u<z
    Hoje às 10:39
  • JPratas: try65hytr Pessoal  h7ft6l k7y8j0
    Hoje às 03:51
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2024, 21:00
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    28 de Outubro de 2024, 17:35
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  k8h9m
    27 de Outubro de 2024, 11:21
  • j.s.: bom fim de semana   49E09B4F 49E09B4F
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    26 de Outubro de 2024, 11:49
  • JPratas: try65hytr Pessoal  101yd91 k7y8j0
    25 de Outubro de 2024, 03:53
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    23 de Outubro de 2024, 16:31
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    23 de Outubro de 2024, 10:59
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    22 de Outubro de 2024, 18:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Outubro de 2024, 15:04
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    20 de Outubro de 2024, 11:37
  • axlpoa: hi
    19 de Outubro de 2024, 22:24
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2024, 11:31
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    18 de Outubro de 2024, 09:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Outubro de 2024, 03:28
  • schmeagle: iheartradio
    17 de Outubro de 2024, 22:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2024, 18:09

Autor Tópico: Maps UIKit SwiftUI  (Lida 218 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 115395
  • Karma: +0/-0
Maps UIKit SwiftUI
« em: 23 de Abril de 2020, 08:05 »

Maps UIKit SwiftUI
.MP4, AVC, 1920x1080, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 11h 49m | 8.43 GB
Instructor: Brian Voong

Welcome to the Maps with UIKit and SwiftUI course where we'll learn all about constructing maps. In this first couple of sections, I'll walk you through how to quickly develop your standard UIKit map views using good ol' UIViewControllers.

Once you get up to speed, we'll move onto constructing all of the apps using the brand new SwiftUI framework with reactive style programming. We'll also go over advanced techniques of setting up EnvironmentObjects to make sure your application behavior can be observed properly. Responding to changes to variables is key to SwiftUI development so we'll go through a lot of best practices in this course.

UIKit

MKLocalSearch and Request for MapKit
Display pins using custom MKAnnotations
Look up routes using MKDirections and render lines using MKPolylineRenderer
Integrate Google Places SDK to show local places
Quickly prototype using SwiftUI Previews

SwiftUI - Basics

SwiftUI HStack, VStack, and ZStack layout containers
TextField text bindings and state listeners
ScrollView and ForEach list construction
NavigationLink to push new screens
MapKit with SwiftUI
Keyboard management observation

SwiftUI - Advanced

UIViewRepresentable SwiftUI and UIKit cross development bridging
Reactive bindings with View Models
EnvironmentObject application state variables
@ObservableObject, @Published, @Binding, @ObservedObject, @State Property Wrappers
Combine Publishers using CombineLatest for state observation


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction