* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • JPratas: try65hytr Pessoal  h7ft6l k7y8j0
    Hoje às 03:51
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2024, 21:00
  • JPratas: dgtgtr Pessoal  4tj97u<z k7y8j0
    28 de Outubro de 2024, 17:35
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  k8h9m
    27 de Outubro de 2024, 11:21
  • j.s.: bom fim de semana   49E09B4F 49E09B4F
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    26 de Outubro de 2024, 17:06
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana
    26 de Outubro de 2024, 11:49
  • JPratas: try65hytr Pessoal  101yd91 k7y8j0
    25 de Outubro de 2024, 03:53
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z 2dgh8i k7y8j0
    23 de Outubro de 2024, 16:31
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    23 de Outubro de 2024, 10:59
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    22 de Outubro de 2024, 18:16
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    20 de Outubro de 2024, 15:04
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    20 de Outubro de 2024, 11:37
  • axlpoa: hi
    19 de Outubro de 2024, 22:24
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2024, 11:31
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    18 de Outubro de 2024, 09:33
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Outubro de 2024, 03:28
  • schmeagle: iheartradio
    17 de Outubro de 2024, 22:58
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2024, 18:09
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    17 de Outubro de 2024, 09:09

Autor Tópico: UX Research Analysis  (Lida 220 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 115351
  • Karma: +0/-0
UX Research Analysis
« em: 13 de Outubro de 2019, 09:39 »

UX Research Analysis
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 1h 3m | 129 MB
Instructor: Justin Buehler

Learn UX research methods and data analysis techniques to unlock insights about user behaviors, attitudes, and motivations. Explore emerging tools that measure micro-interactions and how those intent signals are used to predict customer satisfaction.

Understanding user behaviors, attitudes, and motivations is key to designing seamless experiences across multiple touchpoints for customers. In this course, UX Research Analysis, you'll learn how to conduct user research and data analysis to improve user experience on websites and mobile apps. First, you will learn how to complete a web metrics analysis using analytics software. Next, you'll explore the difference between quantitative and qualitative UX research methods and how each is used to conduct competitor research for a SWOT analysis. Next, you'll learn how to visualize customer mental models using card sorts, personas, and customer journey maps. Finally, you'll discover how to test and evaluate the usability of products and services based on interface design principles and usability standards.  When you're finished with this course, you'll have a foundational knowledge of UX research methods and data analysis techniques to improve user experience. Software required: None required, but applications discussed and recommended in course include Google Analytics, Google Optimize or Optimizely, and Hotjar.
     

               
 
Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction