* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • yaro-82: 1994
    Hoje às 16:49
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    Hoje às 10:52
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    06 de Setembro de 2025, 17:07
  • FELISCUNHA: Boa tarde pessoal  49E09B4F bom fim de semana  htg6454y
    05 de Setembro de 2025, 14:53
  • JPratas: try65hytr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    05 de Setembro de 2025, 03:10
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  4tj97u<z
    03 de Setembro de 2025, 15:26
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    01 de Setembro de 2025, 11:36
  • j.s.: de regresso a casa  535reqef34
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    31 de Agosto de 2025, 20:21
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4e bom fim de semana  4tj97u<z
    30 de Agosto de 2025, 11:48
  • henrike: try65hytr     k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 21:52
  • JPratas: try65hytr Pessoal 4tj97u<z 2dgh8i classic k7y8j0
    29 de Agosto de 2025, 03:57
  • cereal killa: dgtgtr pessoal  2dgh8i
    27 de Agosto de 2025, 12:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    24 de Agosto de 2025, 11:26
  • janstu10: reed
    24 de Agosto de 2025, 10:52
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    23 de Agosto de 2025, 12:03
  • joca34: cd Vem dançar Kuduro Summer 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:07
  • joca34: cd Kizomba Mix 2025
    22 de Agosto de 2025, 23:06
  • JPratas: try65hytr A Todos e Boas Férias 4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    22 de Agosto de 2025, 04:22

Autor Tópico: Customer Service Call Control Strategies  (Lida 272 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 124928
  • Karma: +0/-0
Customer Service Call Control Strategies
« em: 15 de Agosto de 2019, 14:02 »

Customer Service: Call Control Strategies
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 23m | 239 MB
Instructor: Myra Golden

Customer service calls can sometimes get out of control. Upset and overtalkative callers take time and energy away from other customers and tasks. This is where practical call-control strategies come into play. Join customer service trainer Myra Golden as she explains the reasons customer calls get out of hand, and introduces simple strategies to get you back in control. Learn how use a limited response, take control with close-ended questions, assert your way out of a bad conversation, and practice proactive call management so customers feel heard. You'll leave the course with a variety of actionable tips to turn long, problematic phone calls into polite and efficient interactions.

More Info
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.
 

               
 
Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction