* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    02 de Novembro de 2025, 11:58
  • j.s.: tenham um excelente domingo  49E09B4F
    02 de Novembro de 2025, 11:27
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    02 de Novembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    01 de Novembro de 2025, 11:04
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i classic k7y8j0 yu7gh8
    31 de Outubro de 2025, 04:19
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    30 de Outubro de 2025, 18:51
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    30 de Outubro de 2025, 11:38
  • haruri: Delta
    29 de Outubro de 2025, 07:54
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    25 de Outubro de 2025, 12:03
  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    24 de Outubro de 2025, 03:28
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 11:16
  • j.s.: tenham um excelente domingo  43e5r6 49E09B4F
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • j.s.: ghyt74 a todos  4tj97u<z
    19 de Outubro de 2025, 10:32
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    17 de Outubro de 2025, 12:08
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z htg6454y k7y8j0
    17 de Outubro de 2025, 03:34
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z
    15 de Outubro de 2025, 15:12
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  49E09B4F
    15 de Outubro de 2025, 11:56
  • Radio TugaNet: boas tardes
    14 de Outubro de 2025, 13:14
  • FELISCUNHA: dgtgtr   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    11 de Outubro de 2025, 12:06
  • JPratas: try65hytr Pessoal  49E09B4F 2dgh8i k7y8j0 yu7gh8
    10 de Outubro de 2025, 03:59

Autor Tópico: Customer Service Call Control Strategies  (Lida 289 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Sub-Administrador
  • ****
  • Mensagens: 126169
  • Karma: +0/-0
Customer Service Call Control Strategies
« em: 15 de Agosto de 2019, 14:02 »

Customer Service: Call Control Strategies
.MP4, AVC, 1280x720, 30 fps | English, AAC, 2 Ch | 23m | 239 MB
Instructor: Myra Golden

Customer service calls can sometimes get out of control. Upset and overtalkative callers take time and energy away from other customers and tasks. This is where practical call-control strategies come into play. Join customer service trainer Myra Golden as she explains the reasons customer calls get out of hand, and introduces simple strategies to get you back in control. Learn how use a limited response, take control with close-ended questions, assert your way out of a bad conversation, and practice proactive call management so customers feel heard. You'll leave the course with a variety of actionable tips to turn long, problematic phone calls into polite and efficient interactions.

More Info
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.
 

               
 
Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction