* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: Uma santa sexta feira para todo o auditório  4tj97u<z
    18 de Abril de 2025, 11:12
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Abril de 2025, 03:28
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    11 de Abril de 2025, 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 21:10
  • FELISCUNHA: dgtgtr pessoal  49E09B4F  bom fim de semana  4tj97u<z
    04 de Abril de 2025, 14:29
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    04 de Abril de 2025, 04:22
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    03 de Abril de 2025, 21:00
  • migcontins: Quim Barreiros - A Esteticista (EP) 2025
    03 de Abril de 2025, 15:42
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  E bom fim de semana   4tj97u<z
    29 de Março de 2025, 10:06

Autor Tópico: CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3  (Lida 123 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Online mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 118935
  • Karma: +0/-0
CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3
« em: 07 de Abril de 2019, 11:01 »

CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.5.3 (x64) | 40.3 Mb
Normal Map Editor for dynamic lighting and special effects. Generate your normal maps. Generating and painting normal maps for 2d game objects and art. What is a normal map? Rendering dynamic lighting & other effects requires information in which direction a pixel is facing. The direction information - encoded into a color value - is called a normal map.

Effect tools
Effect tools create stunning effects in no time.

Bevel
adds volume to a sprite's shape by extruding it's opaque parts.

Emboss
adds height differences based on the luminosity of the sprite's colors.

Paint tools
Use the paint tools to directly draw on the normal map and fine tune the effects.

Angle Brush
adjusts angles in the normal map. The colors represent the angles you are painting.

Height Brush
raise or lower parts of the sprite.

Smoothen Brush
smoothen hard edges on the surface.

Structure / Noise
add noise and structure on the surface.

Selection tools
Use the selections to restrict effects and brush strokes.

Polygon Lasso
Select using a polygon.

Magic Wand
Select parts with similar color.

Requirements: Windows 7/8/10 (64-bit).

Home Page -
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction