* Cantinho Satkeys

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  • okapa:
    24 de Dezembro de 2025, 19:01
  • sacana10: A todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 17:57
  • cereal killa: dgtgtr passei por ca para vos desejar feliz natal e familias  :smiles_natal:
    24 de Dezembro de 2025, 15:46
  • bruno mirandela: deso a todos um feliz natal
    24 de Dezembro de 2025, 14:31
  • FELISCUNHA: ghyt74   :34rbzg9:  e bom natal  :13arvoresnatalmagiagifs:
    24 de Dezembro de 2025, 10:15
  • tgh12: mikrotik
    24 de Dezembro de 2025, 07:49
  • tgh12: Spanish for Beginners: Spanish from 0 to Conversational
    24 de Dezembro de 2025, 04:57
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z
    24 de Dezembro de 2025, 03:03
  • m1957: Para toda a equipa e membros deste fórum, desejo um Natal feliz e que o novo ano de 2026, seja muito próspero a todos os níveis.
    24 de Dezembro de 2025, 00:47
  • FELISCUNHA: Bom dia pessoal   :34rbzg9:
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  • j.s.: :13arvoresnatalmagiagifs:
    21 de Dezembro de 2025, 19:01
  • j.s.: try65hytr a todos  :smiles_natal: :smiles_natal:
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  • FELISCUNHA: ghyt74  49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
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  • JPratas: try65hytr Pessoal  2dgh8i k7y8j0 classic dgf64y
    19 de Dezembro de 2025, 05:26
  • cereal killa: ghyt74 e boa semana de chuva e frio  RGG45wj erfb57j
    15 de Dezembro de 2025, 11:26
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  4tj97u<z
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  • j.s.: tenham um excelente fim de semana com muitas comprinhas  :13arvoresnatalmagiagifs: sdfgsdg
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  • j.s.: dgtgtr a todos  :smiles_natal:
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    12 de Dezembro de 2025, 05:34

Autor Tópico: The Gnomon Workshop - Photorealistic Character Look Dev in Maya & Arnold  (Lida 143 vezes)

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Online mitsumi

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Video: Windows Media Video 7 1932x1088 29.97fps 4875kbps | Audio: WMA 2 44100Hz stereo 128kbps
Genre: eLearning | Duration: 169 Mins | Language: English | File size: 2.3 GB
Whether it's in movies, TV shows, music videos, or video games, digital humans are everywhere. This comprehensive workshop by Sefki Ibrahim demonstrates how he approaches the look development of a digital double, and covers his complete process for lighting, shading, and rendering using Maya and Arnold.

Starting in Maya, Sefki shares his techniques to light the character model, utilizing area lights, HDRI maps, and light blockers to establish the right mood before adjusting the camera to achieve the very best likeness of his digi-double. The look-dev process begins with the set up of the shaders for the eye geometries, including the sclera, iris, pupil, caruncle, and meniscus, using the Arnold Standard Surface shader. Once the eyes are in place, Sefki demonstrates how to set up the skin shader, plugging in texture maps and fine-tuning values for a photorealistic finish. The workshop advances from there into some procedural techniques that will push the look of the skin using specific nodes in the Hypershade window. Finally, the tutorial concludes with shading the hair groom using the Arnold Standard Hair shader, as well as setting up a leather and cotton material for the clothing.

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