* Cantinho Satkeys

Refresh History
  • FELISCUNHA: ghyt74   49E09B4F  e bom fim de semana  4tj97u<z
    Hoje às 11:02
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z  htg6454y Bom Feriado  yu7gh8 k7y8j0
    25 de Abril de 2025, 03:13
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal  4tj97u<z
    21 de Abril de 2025, 10:38
  • cereal killa:
    19 de Abril de 2025, 21:17
  • j.s.: tenham uma Santa e Feliz Páscoa  49E09B4F 49E09B4F 49E09B4F
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.:
    19 de Abril de 2025, 18:19
  • j.s.: dgtgtr a todos  4tj97u<z 4tj97u<z
    19 de Abril de 2025, 18:15
  • FELISCUNHA: Uma santa sexta feira para todo o auditório  4tj97u<z
    18 de Abril de 2025, 11:12
  • JPratas: try65hytr Pessoal  4tj97u<z classic k7y8j0
    18 de Abril de 2025, 03:28
  • cereal killa: try65hytr malta  classic 2dgh8i
    14 de Abril de 2025, 23:14
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  101041
    13 de Abril de 2025, 11:45
  • j.s.: e um bom domingo de Ramos  43e5r6 43e5r6
    11 de Abril de 2025, 21:02
  • j.s.: tenham um excelente fim de semana  49E09B4F
    11 de Abril de 2025, 21:01
  • j.s.: try65hytr a todos  4tj97u<z
    11 de Abril de 2025, 21:00
  • JPratas: try65hytr  y5r6t Pessoal  classic k7y8j0
    11 de Abril de 2025, 04:15
  • JPratas: dgtgtr A Todos  4tj97u<z classic k7y8j0
    10 de Abril de 2025, 18:29
  • FELISCUNHA: ghyt74  pessoal   49E09B4F
    09 de Abril de 2025, 11:59
  • cereal killa: try65hytr pessoal  2dgh8i
    08 de Abril de 2025, 23:21
  • FELISCUNHA: Votos de um santo domingo para todo o auditório  43e5r6
    06 de Abril de 2025, 11:13
  • cccdh: Ola para todos!
    04 de Abril de 2025, 23:41

Autor Tópico: Design Patterns in C# (path)  (Lida 109 vezes)

0 Membros e 1 Visitante estão a ver este tópico.

Offline mitsumi

  • Moderador Global
  • ***
  • Mensagens: 119518
  • Karma: +0/-0
Design Patterns in C# (path)
« em: 16 de Junho de 2021, 10:02 »
Steve Smith, Filip Ekberg, Vladimir Khorikov, David Starr, Marc Gilbert, Steve Michelotti, Harrison Ferrone, David Berry | Duration: 14h 42m | Video: H264 1280x720 | Audio: AAC 48 kHz 2ch | 2,44 GB | Language: English + .srt

Design patterns have evolved from years of experience in resolving frequently encountered problems when writing object-oriented software. These patterns are templates that provide developers with a blueprint on how to create flexible, easily maintainable applications. Like a building, design patterns can differ in style and form but not in purpose. Their purpose remains the same; to provide a solid structural framework for an application.

Each of the courses included in path will focus on a specific design pattern. By the end of each course, you will understand how the different components of the design pattern work together and how to use them in your own applications by demonstrating real-world practical step-by-step examples written in C#.

BEHAVIORAL
Design Patterns Overview
C# Design Patterns: Strategy
C# Design Patterns: Singleton
C# Design Patterns: Command
C# Design Patterns: Bridge
C# Design Patterns: Null Object
Specification Pattern in C#
C# Design Patterns: State
C# Design Patterns: Data Access Patterns
C# Design Patterns: Mediator
C# Design Patterns: Chain of Responsibility
C# Design Patterns: Template Method
C# Design Patterns: Visitor
C# Design Patterns: Memento
C# Design Patterns: Rules Engine Pattern

CREATIONAL
C# Design Patterns: Builder
C# Design Patterns: Prototype
C# Design Patterns: Factory and Abstract Factory

STRUCTURAL
C# Design Patterns: Facade
C# Design Patterns: Decorator
C# Design Patterns: Composite
C# Design Patterns: Adapter
C# Design Patterns: Flyweight
C# Design Patterns: Proxy

Screenshots


Download link:
Só visivel para registados e com resposta ao tópico.

Only visible to registered and with a reply to the topic.

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction